Hellblade 2 u 30 FPS-a na Xboxu za “cinematično” iskustvo igranja
Zar se next gen ne bazira na tech a ne na framerate? Ne kužim čemu plakanje oko broja sličica pogotovo kad se prošla generacija konzola vrtila sa jednakim performansama?
chono Ne mora izgledati neusporedivo bolje.
Neka malo smanje postavke i ubace performance mod. Igrači bi trebali imati izbor.
Ako ne ubace 60fps mod to je lijenost ili nesposobnost.
Ako se može jedan Cyberpunk koji je pravi veliki open world izvoditi u 60 i pritom sasvim lijepo ( ne fenomenalno kao na PC-u ali lijepo ) izgledati na konzolama nema opravdanja da ne može i Hellblade.
- Uređivano
Pa i je bolje, bolja je grafika i brža su učitavanja pa i sami tech iza njih, framerate je proporcionalan tome tj jačini/slabosti HW-a. Raytracing i Pathtracing su nove tehnologije koje nove konzole nisu sposobne niti ogrebati površinu, a ako jesu to je najčešće najosnovnije od najosnovnijeg i to u 30 FPS-a ako se radi o third party stvarima. Sa UE5 sa muče najjača računala tako da bi bilo malo glupo očekivati ista drugo od konzola koje su višestruko slabije sa drastično manjim arsenalom tech-a.
StarFox_N cp77 je peglan godinama da se izvodi ovako. Samim time neusporediva igra, jako brza, dinamicna i koja pita visok framerate. Hellblade je vise iskustvo nego igra, jako naginje "walking simulatorima" Sonya, puca na storytelling i dojmljivu vizualnu prezentaciju. Usudio bi se reci interaktivni film
Picek Iako UE4 izgleda super sam po sebi, UE5 je u svakom smislu next gen. Iskreno, 30 FPS-a u ovakvoj igri sa dobrim framepacingom je sasvim OK stime da tih 30 drži stabilno. Da se radi o nečemu bržem rekao bih, ali igra koja je prezentirana na ovakav način ne treba ništa više od ovoga. 60 FPS-a ili više je uvijek dobrodošlo ali činjenica je da današnje konzole nisu dovoljno jake za takav tech, pa od tu i Pro konzole ili čak možda rani next gen koji bi sljedeće godine trebao doći
- Uređivano
Možda sam u manjini, ali na PS5 radije biram UE4 sa stabilnih 60fpsa nego UE5 koji uglavnom ispada neoptimizirani drlog. Bez obzira na to što se pisalo u promotivnim materijalima.
prayer 60 FPS-a ili više je uvijek dobrodošlo ali činjenica je da današnje konzole nisu dovoljno jake za takav tech, pa od tu i Pro konzole ili čak možda rani next gen koji bi sljedeće godine trebao doći
Dovoljno su jaki PS5 i Xbox X za takve igre, to potvrđuju mnogi drugi naslovi sa istom razinom grafike, stvar je lijenosti developera i korištenje engine-a koji zahtjeva više truda za dobiti 60fps. Nazivati nešto next-gen a da nema opciju za 60fps je besmisleno bez obzira na bling-bling efekte grafike, klasicni "cinematic" marketing.
Za lijenost uvijek okrive oni koji ne znaju ni Hello World napisati, a kamoli sloziti funkcionalnu igru.
Druge igre sa istom razine grafike potvrđuju da se radi o nekakvom obliku lijenosti (financije, rokovi, manjak radnika ili nemar…). Zna se sto je potpun i "funkcionalan" proizvod u gaming industriji u 2024, performance mode od 60fps je itekako moguc pod okriljem ogromnog i mocnog Microsofta na najsnažnijoj konzoli
Fico Za lijenost uvijek okrive oni koji ne znaju ni Hello World napisati, a kamoli sloziti funkcionalnu igru.
Taman krenuo pisati vrlo sličnu rečenicu pa vidim da si već odgovorio u međuvremenu. Uglavnom da, jer developeri su lijeni i žele da im igre rade kao drlog
UE5 vjerojatno ima svojih problema, no mislim da postoje i limiti što može konzola od 400€ vrtiti (posebice kada igra fantasticno izgleda poput Hellbladea), kao sto je bio slučaj svaku generaciju do sada.
Taj “standard” o kojem pričate je prvenstveno posljedica vrlo dugačkog cross-gen perioda. Ne sjećam se da je bilo tko cendrao kada je zadnja Zelda radila u jedva 30 fps-a.
Deadwalker Opet o limitima hardwarea, samo se vrtimo u krug, bezvezna rasprava. Uopce nije bitno koji je limit hardwarea, limit mora biti unutar onoga sto je reklamirano i najavljeno. Ako je konzola najavljena npr. kao 4k 60 fps, onda se sadrzaj na toj konzoli mora tako izvodit, ne parcijalno, ne prvih godinu dana, nego od pocetka do kraja generacijskog vijeka i gotovo. Ja ne trazim ray tracing, ne trazim fidelity ue5 cudo u 60 fps, ali daj mi mogucnost igranja u 60 fps kad iskljucim ta fidelity sranja.
Deadwalker Taj “standard” o kojem pričate je prvenstveno posljedica vrlo dugačkog cross-gen perioda. Ne sjećam se da je bilo tko cendrao kada je zadnja Zelda radila u jedva 30 fps-a.
Ravno u sridu s ovime. Ili su last gen/cross gen igre na jačem HW-u ili je last gen engine u pitanju. Ljudi jednostavno ili ne znaju ili previše očekuju od svojih konzola.
Cyberpunk 2077 sa svime uključenim na PC izgleda zbilja nevjerojatno a za takvo što trebaš imati pristojan Hardware kojeg prate sva AI čudesa. Ovo na drugu ruku izgleda bolje nego Cyberpunk i to značajno i uz sve tk vrti se na sada već staroj konzoli.