Moguće da su ljudi jednostavno siti takve open world formule?
Horizon Forbidden West izašao na PC-u. Igra ga manje igrača od Zero Dawna
- Uređivano
Nakon Elden Ringa i dvije Zelde te već prastarog Witcher 3, mislim da se mnogi ljudi više ne žele vraćati na staro. Kad sam npr igrao prvi Horizon nakon BotW, baš sam skužio koliko je traversing u Horizon inferiorniji i nikakva grafika, priča ili nešto treće mi nije taj nedostatak moglo nadomjestiti.
Po toj logici zasićenja AC se više ne bi prodavao nakon četvrtog nastavka, a Elden Ring se ne bi prodao ni u upola manje primjeraka nego što jest. Ako je open world upakiran kako treba, nema nikakvih problema s prodajom. Više sam sklon Escobanovom objašnjenju. Nitko nije očekivao da će PC verzija spasiti prodaju, ali sami su si pucali u nogu s uvrštavanjem igre na PS+ (s druge strane sigurno je bila i potreban mamac za sve nove pretplatnike).
Opce nemam filing da su ljudi siti openworlda, bez obzira koliko on lose bio odraden a po mom misljenju priko 90% openworld igri imaju uzasan openworld…
Sta se tice prodaje Horizon2 virujem da se brojke nisu pomakle od datuma kad je izasla na PS+, dok bi sigurno vec primasili 10 mozda i 15 mil. da je igra bila iskljucivo na popustima, jer tako nekako je i Horizon1 dosao do tih 20mil saleova 5-6 god konstantno na popustima i ljudi kupuju.
Ja ga igram sutra!! Ako mi se skine zbog mog banana interneta. Jedva čekam!
Osnovni razlozi su po meni:
- Elden Ring
- PS+ release
Postoji određeno zasićenje s open worldom, ali ne u toj mjeri.
Btw, kak stojimo s drugim usporedbama? Spajdi 1-2? GoW 1-2?
Za tlou znamo da je također puno manje. Možda čak identična brojka - 25-10.
Eto ja prvi nisam nešto oduševljen HZD-om. Tjeram se da ga završim pa valjda nisam bio hajpan nit nastavkom, možda bi mi se više svidio, šta ja znam!
Nije stvar do OW pristupa, volim ga pogotovo ako je još bogat kojekakvim pikanterijama tipa kao što to ima u RDR2, GTA5, DG nešto manje baš šteta a taj svijet obožavam i fenomenalan mi je ali malo presiromašan po mom ukusu.
Horizon ima te neke moderne SF stvari pomješane sa starim i to mi nije baš po volji.
TITANXIS Nije stvar do OW pristupa, volim ga pogotovo ako je još bogat kojekakvim pikanterijama tipa kao što to ima u RDR2, GTA5, DG nešto manje baš šteta a taj svijet obožavam i fenomenalan mi je ali malo presiromašan po mom ukusu.
Dobar Open World u današnje vrijeme mora imati punch kao kompletna igra, ako igra ima smor elemente kao AC Valhalla i slicno tada je ljudi izbjegavaju…meni osobno su bolji TLOU ili Uncharted formati igre, a od open world-a samo Watch Dogs, Gta i FF15…npr. RDR2 je vrhunska igra po pitanju price, likova i gameplaya, ali pomalo spora i duga, zato je dosta ljudi uopce ni ne igra, vjerovatno je slican efekt i kod Horizon Forbidden West.
stitrek RDR2 je vrhunska igra po pitanju price, likova i gameplaya, ali pomalo spora i duga, zato je dosta ljudi uopce ni ne igra, vjerovatno je slican efekt i kod Horizon Forbidden West.
A to je možda stvar ukusa, tako nekako bi bilo sa svim igrama. Onaj ko ne voli OW kao stil igranja vjerojatno ih ne voli zbog opsežnosti i puno toga za odraditi po sličnoj ili istoj šabloni koju ponavljaš samo na različitim lokacijama ali i istog razloga zbog pomanjkanja vremena igrača da bi ga spiskao na jednu igru. Igraš jednu igru toliko dugo dok bi za to vrijeme odigrao možda dvije ili tri.
OW na samom početku nema smjer koji je zacrtan igraču što mnogi vole pa i ja sam u počecima ali mi se svidjelo to sa OW-om. Linearnost ima onu staru shemu, level po level daj mi zadatak i ja ću ga odraditi. OW ti daje slobodu da si smjerove i zadatke nalaziš sam. Oni su na mapi. Kao započneš neko putovanje i kamo te put odvede.
Tko pak ne voli kauboje i western universum neće nit igrat RDR serijal pa da je i kratka linearna igra.
HFW jednostavno ima elemente ili nema one koji bi mi bili primamljivi.