- Uređivano
Delivering the immersive, narrative-driven stories that PlayStation Studios is known for, at the quality bar that we aspire to, requires a re-evaluation of how we operate.
Delivering and sustaining social, online experiences – allowing PlayStation gamers to explore our worlds in different ways – as well as launching games on additional devices such as PC and Mobile, requires a different approach and different resources.
https://sonyinteractive.com/en/news/blog/an-important-update-from-playstation-studios/
Treba čitati između redaka - mislim da je dosadašnja strategija Sonyju oko sve većeg ulaganja u velike jake AAA ekskluzive financijski sve teži zalogaj. Treba im rast preko PC-a i mobilea da to mogu dalje financirati, kao i razvoj igara s naglašenom social komponentom gdje se može ugurati nekakav kontinuiran prihod. Live service igre to možda nisu, VR igre sigurno ne, no ovo sve skupa postaje neodrživo. Bokte, ako ne računamo Insomniac, produkcija igara sada traje preko 5 godina, a troškovi suludo veliki. I dogodi se ovakva situacija da na horizontu nema nikavih first-party naslova. Općenito rast konzolaskog tržišta je prespor za današnju produkciju i budžete, nije ni čudo da igre toliko poskupljuju, a dodatni prihod se traži kroz sve skuplje pretplate.