Jako fina prezentacija za koju prvenstveno moram pohvaliti da je pokazala jako raznolike igre.
Indiana Jones izgleda odlicno. Mozda su animacije malo drvenije od standarda, no igra je navodno vec godinama u razvoju i ako pogode s gameplayem, mislim da cemo dobiti jako sarmantnu, zabavnu i pamtljivu avanturu. Posebice mi se svida sto, na prvi pogled, odudara od Uncharteda i Tomb Raidera po naglasku na zagonetke. MachineGames zna svoj posao, tako da se ovome stvarno veselim.
Senua's Saga izgleda nevjerojatno. Jedinica mi je jedna od najdrazih igara i Ninja Theoryju vjerujem s bilo cime. Graficki izgleda nevjerojatno, a borba je na prvi pogled unaprijedena, a opet jednako mesnata i gotovo odvratna kao u prethodniku. Takoder mi se jako svidio soundtrack koji se cuo u pozadini. Tu je Senua's Sacrifice rasturio.
Avowed je pak jako interesantan, ali mi se cini da jako puno ulaze u dubinu svog gameplaya. Iako na prvi pogled drveno i sporo, dojma sam da ako dubina bude jednako impresivna kao i sirina pristupa, taj dinamicni miks bi mogao igru pretvoriti u pravo taktiziranje u stvarnom vremenu. Ako se oko jedne stvari ne brinem, onda je to pisanje. Obsidian je majstor pripovijedanja, a Pillars of Eternity je toliko interesantan i bogat svijet da sam bio kupljen jos od prve najave.
Ara me neocekivano odusevila. Ne izgleda kao jos jedan klon Civilizationa, nego istinski pokusaj da se napravi nesto inspirirano, ali s jednakom dubinom i drukcijim fokusom od spomenutog serijala. Posebno mi se svidio graficki stil koji drzi dozu realisticnosti i prikazuje kako se razvija grad, kako se mijenja vrijeme, kako se podizu gradevine. Stvarno nisam ocekivao ovakvu dubinu. Od Oxidea sam najvise dobio dojam da im je ovo stvarno projekt iz ciste strasti.
Sve u svemu, igre kojima se veselim i postava koju moram jos jednom pohvaliti na raznolikosti, stvarno ima svega za svakoga.