stitrek

O kakvoj raspravi pričamo?

Dvaput te tražim da navedeš "objektivne propuste" i realne razloge zbog kojih Tlou2 nije jedna od najznačajnijih / ponajboljih igara ikad.

Od tebe dobivam prazne floskule i izmotavanja te izbjegavanje mog pitanja.

S obzirom da si na početku tako samouvjereno izjavil to kaj si izjavil, ja samo hoću konkretan odgovor na to što smatraš da je u Tlou2 loše odrađeno.

Naravno, želim tvoje mišljenje na temelju odigrane igre, inače ću i ja tebi poželjet sve najbolje i završit ovo smatrajući da si posve nekompetentan pričat o navedenoj igri i njenom značaju.

    Fico

    Apsolutno ovo.

    Samo zato što se meni nešto ne sviđa, kao npr. turn based combat u BG3, ne mogu tu igru svrstati u ništa drugo nego apsolutni vrh među svim igrama koje sam igrao.

    I ne mogu tvrdit da je objektivno propust kaj su odabrali turn based combat zato kaj su zbog toga alienateali puno igrača, ali i 99% ljudi na svijetu bi zakucalo F1 bolid u prvi zid, to na znači da se ne radi o najbržem vozilu na planeti.

    stitrek

    Ako te ja lijepo zamolim da nabrojiš objektivne propuste, hoćeš pustit Tuhya i odgovorit meni?

      stitrek

      Ok, isprika na terminu "pokušavaš ispast najpametniji", makar ne mogu to nikak drukčije nazvat.

      Po treći put te tražim da navedeš "objektivne propuste" i realne razloge zbog kojih Tlou2 nije jedna od najznačajnijih / ponajboljih igara ikad, na temelju svog iskustva tokom igranja.

      recimo @Fico ajmo reći da jedan TLOU 2 ima gameplay 100 od 100. Samo gameplay. Ali priča je recimo 90 od 100. Recimo. Marksman se ne bi složio sa time ali kužiš. I sad dal ta igra sad zaslužuje 100 od 100 po tebi. Po kojim kriterijima bi ti igri dao stotku?
      Što je zapravo najbitnije igri poput TLOU 2.
      Recimo jedan Path of Exile ima najbolji i najekstremniji combat sistem od svih arpgova današnjice. Niti jedna igra ne dopušta toliko široku paletu mogućnosti kao PoE. Doslovno skill tree i itemi koji daju beskonačno mogućnosti kreacije vlastitog savršenog uništavača neprijatelja. No dal je grafika bitna, dal je bitna kompleksnost same igre. Koliko je to bitno da igra dobije "savršen" score. Kao što je meni PoE najbolja akcijska igra ikad tako ne nekome diablo 3, ili diablo 2 ili diablo 4 ili bilo koja druga igra tog žanra i može imati svoje mišljenje i svoja razmatranja zašto je ta igra toliko jebeno dobra.
      Teško je reći da je igra može biti 100 od 100 jer je na kraju to samo subjektivno mišljenje jedne osobe.

        Evo moj je da su:
        prebrzo ubili Joela. Nadoknadili su to u nekim drugim elementima kasnije i dalje mi je jedna od najboljih igara svih vremena, ali s Joelom nisu dobro promislili niti realizirali. Svaka čast na mudima i sumnjam da će takvo nešto više iko ikad napravit, ali nije najbolje izvedeno.

        Što se tiče gameplaya i dalje ima nekih encountera gdje su neprijatelji slijepi itd

        To je u kontekstu zašto nije 100/100 nego 90+

        wooddiebone

        Jedan od propusta je to što je ljubavni trokut loše napisan, veza između Ellie i Riley u TLOU1 DLC Left Behind je puno bolje odrađena, ima još propusta…

          Fico Meni je jasno zašto je to tako i koji efekt postiže, no uz druge elemente kao što je duljina same priče ovo je definitivno iz mojeg stajališta kao netko tko je prešao igru mana. Pojam mana je subjektivan jer nekom zlato drugom blato, da je drugačije sve bi recenzije imale istu ocjenu i svi bi pjevali istu pjesmu. Ja se slažem stobom što si napisao, ali moj doživljaj s igrom jest takav da je igra ili pre spora ili pre duga za takav spori tempo, i to je meni osobno mana što drugome ne mora biti.

          stitrek Zasto je lose napisano? Koji su kriteriji toga da je nesto dobro napisano? Po kojim nacelima karakterizacije likova mislis da su trebali bolje napisati vezu? Sto se dobiva, a sto gubi tom vezom? Koji su to jos propusti? Zasto ih izbjegavas spomenuti? Zasto izbjegavas dati konkretnu kritiku necemu oko cega ocito imas cvrsto formirano misljenje? Postoji spoiler oznaka, slobodno ju iskoristis i raspises se.

          Opet se vracamo na vrlo povrsne odgovore u nastupu s puno sigurnosti u vlastite rijeci.

            Da elaboriram: 10 ocjena ide igrama koje su pomaknule medij naprijed, koje imaju priču, gameplay, atmosferu,cijeli paket. Nema ih puno. I to su takozvane must play igre ili serijali koje na neki način OBJEKTIVNO obilježe gaming svijet i čije scene se vrte po glavi godinama nakon izlaska.

            Da sam pisao reviewe 10ku bi dobili TLOU i 2, Re4, MGS serijal, GOW 2018, Cyberpunk. Demons Souls, Elden Ring, Uncharted2, Half-Life 2, RDR2, Bioshock, The Witcher3.

            99/100 must play bi dobili Portal, Returnal, Bloodborne, Medal of Honor(Ps one), Horizon Zero Dawn, Gow ragnarok, Death Stranding, Gta 4, Uncharted 4, Doom.

            90+ must play igre bi dobili npr. Gran Turismo(bilo koji), Battlefield 4, Killzone 2, Call of Duty Modern Warfare, Assasins Creed2, Parasite Eve 2, Tetris, Super Mario, Tekken, Re2, SM itd itd.

            Edit: Nier Automata. Umjetničko djelo/10

            Brojke su tu manje bitna stavka

            fensisuperstar Po kojim kriterijima bi ti igri dao stotku?

            Stotka za mene nije savrsenstvo. To je nesto cemu se tezi, svjestan da je neostvarivo. Stotka je toliko snazna na svakom polju da bilo kakve mane ne utjecu na taj spoj koji igru cini paketom vrijednim visegodisnje paznje. To je igra koja ima utjecaj na daljnji tijek industrije po pitanju mehanika, nacina pisanja i opcenito spoja svih mikro i makroelemenata koji cine igru.

            Svaka igra ima neku manu, poanta je u tome da cjelokupni paket toliko dobro funkcionira da su mane nesto na sto zaboravis. Ako trazis savrsenstvo, uvijek ces biti razocaran.

            @Fenix ima posve drugi stav oko stotki, sto je u potpunosti u redu jer ujedno ne namece da je njegovo shvacanje te famozne stotke jedino ispravno. Nesto sto uporno radi gospodin @stitrek.

            Teško je reći da je igra može biti 100 od 100 jer je na kraju to samo subjektivno mišljenje jedne osobe.

            Misljenje medijski nepismene osobe ce biti manje relevantno od one koja moze koristiti taj fora organ zvan mozak. Itekako se moze primijeniti visoka doza objektivnosti u kritici nekog medija. Stvar je u sposobnosti pojedinca da kriticki razmislja, moze necemu pristupiti introspektivno i da se moze staviti u razlicite perspektive kako bi dosao do odgovora na najbitnije pitanje vezano uz bilo koju stavku bilo kojeg medija: "Zasto je X napravio Y?"

            stitrek Ellie je naivna a Dina je piškit cu kakit cu…

            Ovo nije ni k od kritike nego si izjavio karakterne osobine likova. Mozda se tvoj karakter ne poklapa s njihovima, to nije mana u pisanju, to je samo i iskljucivo problem tvoje percepcije.

            Opet dajes vrlo povrsne odgovore koji sve vise upucuju na ono sto je @Tuhy rekao.

              stitrek Ellie je naivna a Dina je piškit cu kakit cu…

              Sorry ovo je totalno ispod standarda bilo kakve rasprave

              Fico Ovo nije ni k od kritike nego si izjavio karakterne osobine likova. Mozda se tvoj karakter ne poklapa s njihovima, to nije mana u pisanju, to je samo i iskljucivo problem tvoje percepcije.

              Karakterne osobine tih likova plus nepotrebno kompliciranje ljubavnog trokuta u post-apokalipticnom svijetu gdje se svi iz dana u dan bore za život, da to je moja percepcija i to je moglo bolje biti odrađeno, ima jos slicnih elemenata kroz igru…

                stitrek ima jos slicnih elemenata kroz igru…

                Ovo uporno spominjes i nikada ne navodis.

                Karakterne osobine tih likova plus nepotrebno kompliciranje ljubavnog trokuta u post-apokalipticnom svijetu gdje se svi iz dana u dan bore za život, da to je moja percepcija i to je moglo bolje biti odrađeno

                Opet pleses oko "kritike". Skini rukavice, pisi direktno. Zasto je problem sto su ljudi i dalje ljudi, kakav god da bio svijet? Po cemu je to mana? Imas doslovni prikaz da se ocito ne "bore iz dana u dan za zivot".

                  stitrek

                  Budem ja dobio odgovor il ćeš, ko i Dina, i ti ić po principu piškit ću kakit ću?

                  Fico

                  U određenim okolnostima ljubavnog trokuta su se ponašali neodgovorno, pogotovo Dina prema Jesse-u, previše drame a okruženi su dramom preživljavanja.

                    stitrek To su i dalje klinci ispod 20 godina. Od likova trazis savrsenstvo, sto je recept za dosadu i to ces naci u najosnovijim knjigama o tome kako karakterizirati likove.

                    Ovo sto pises nije kritika pisanja, nego kritika karaktera nekog lika, tocno sto je ideja iza pisanja likova s manama, to ih cini ljudskim. Zbog toga ih se moze kriviti, osudivati, suosjecati se s njima i na kraju svega ih zapamtiti te zbog njih potencijalno doci do nekih zakljucaka.

                    Mene isto zanima tvoj konkretan odgovor Tuhyju.

                      Fico

                      S obzirom na okolnosti vanjskog svijeta ponašali su se previse nezrelo u određenim situacijama…sve u svemu po mom mišljenju malo previše drame. TLOU 1 mi je bliži 100/100 nego TLOU 2.