Deadwalker ali i dalje si ovisan o platformi i sve ti je vezano za account, tj. dijeljenje, razmjena i prodaja igara je onemogućena.
Na PC je prvo umrlo vlasništvo igara, onda se MS sa XBOX one pridružio sa always online autentifikacijom, što je ekipa poput EA i Ubisoft objeručke prihvatila, što im paše iz više razloga, pogotovo što izbace igre koje trebaju day1 patch da bi uopće bile kaoko-tako funkcionalne.
Jbg, kukali smo nevjerojatno u doba PS3, PSP, Wii, Xbox 360 i PS Vite, zbog različitih fizičkih formata i pokojeg buga, a to je bila zadnje kad se moglo igrati igre "iz kutije" . Sad devove boli k hoće li igra izaći sa hrpom bugova jer znaju da mogu patchati kad god hoće
Zero nema svaka igra benefita od visokog fpsa, pogotovo igre koje ne traže neke brze inpute i reakcije. Ja sam oduvijek težio da postignem zacementiranih 60/120/144/180 ako je moguće. Ali sa G Sync mogu se otrpiti i povremeni padovi i ispod 60 jer nema tearanja, bitno da igra drži igriv prosjek bez trzanja.
Igre poput Indiane, UC ili TLOU se mogu potpuno normalno igrati i na zakucanih 30 na konzolama i ne gube ništa na igrivosti.
Dok recimo shooteri, fighteri i simulacije vožnje traže minimum 60, a u najboljem slučaju 120+