Obsidian Entertainment and Paradox Interactive have announced a new role-playing game for PC titled Tyranny. The game is set in an "original fantasy world where a brutal clash between good and evil has taken place--and evil emerged triumphant." The game's story will be non-linear and see players make "difficult, morally unclear decisions." Watch the announcement trailer in the embed below.

In the game, evil forces led by a character named Kyros the Overlord have won a grand war. Players will step into the role of an officer in Kyros' forces, where they will be able to interact with the populace to inspire loyalty, disgust, or fear as they explore the game's world.

https://youtu.be/aOino6nPFvE

Zvuči odlično! Mada nema ni G jos od gameplay-a

Obsidian radi i za početak meni dovoljno. Nakon izvrsnog Pillarsa i njene ekspanzije, očekujem odličnu igru (sa možda malčice manje teksta .

Ali izgleda da ce character u igri biti set? Ili mozda ne, mozda je samo title officera set. Bas me zanima koje rase i klase budu na raspologanju.

Moguće, U Pillarsima si imao sasvim dovoljno rasa i njihovog geografskog porijekla. Svijet nije uopće bio malen, pa očekujem igru sličnih ili većih proporcija i ovdje, nevezano uz porijeklo i rasu glavnog lika.

U Obsidianove sposobnosti uopće ne sumnjam. Uvijek znaju dobru priču napraviti. Najveći problem njihovih igara su bugovi koji znaju biti mnogobrojni, ali bezopasni, no isto tako malobrojni, ali gamebreaking.
Da se na tren vratim i osvrnem na radnju. Sviđa mi se ideja pobjede zla. Mislim da bi mogli dobiti odličan prikaz civilizacije kada bi 'zlo' pobijedilo. I imam blagi osjećaj da će glavni lik biti badass na kvadrat kad krene dijeliti pravdu.

3 mjeseci kasnije

https://www.youtube.com/watch?v=uR0K3yEtmo8

Cringey zenska, ali ovak izgleda dobro. Malo vise gameplaya ne bi skodilo.

Obsidian je uvijek dobro došo sa novim projktima  :

Jedan od rijetkih studija koji nikad ne podbaci.

Pogledao trailer, izgleda mi igra na prvu ruku ok.
Čudna mi je premisa doduše - "evil has already won". Kažem čudna, budući da Obsidian u pravilu ne ide za takvim jednostavnim labeliranjem "moralnog stanja". Ako je to samo u službi marketinškog prezentiranja settinga u kojem će se dalje nešto razvijati, onda ok. Jer setting sam po sebi obećava - nešto kao početne Empire zone u The Old Republicu gdje je znalo biti dosta dobrih questova zahvaljujući takvom uvrnutom društvu.
Veselim se, nadam se da će i po pitanju gameplaya ponuditi nešto novo i inovativno. Iako da, Obsidian rijetko razočara.

Doduše, još uvijek (možda naivno) čekam najavu njihove nove Fallout igre *fingers crossed*

Doduše, još uvijek (možda naivno) čekam najavu njihove nove Fallout igre *fingers crossed*
Bilo bi zakon da su one glasine tocne i da dobimo Fallout: New Orleans  :

Nema nekog konkretnog linka, ali ako googlas fallout: new orleans bude ti izbacilo hrpu toga ukljucujuci i " teaser " od strane Josh Sawyer-a ( lead designer Fallout New Vegasa ne ) sa njegvog twittera itd.

Sad kaj je od toga istina, kaj nije...
Osim toga, uzmi u obzir da su rumoursi stari preko godinu dana....

Guglao malo, bilo je sad prije E3-a par analiza da bi se moglo pričati o toj igri na sajmu. Od toga očito ništa, al' ako i postoji igra, logično da neće pričati još o njoj dok ne ispucaju sav dodatni content za četvorku. Možda su ostavili nešto i za Gamescom, iako sumnjam.

Inače mi se sviđa ideja settinga, ostaje pitanje samo koliko je sve to skupa realno. Uzmimo u obzir da je Obsidian trenutno raštrkan na nekoliko projekata (Armored Warfare, Pillarsi 2, Tyranny, neka kartaška igra za iOS i Android), nisam baš siguran da imaju dovoljno ljudi da još i to odrade. Takva velika igra za produkciju pojela bi im većinu ljudi.

PoE 2 nije još ni crowdfundan, pa neki ne očekuju da će igra izaći prije 2018. Po meni je to i ok. Znam da rade igre u skromnijim uvjetima i s skromnijom tehnologijom, ali dvije godine razvoja je neki razumljiv rok za razvoj nastavka koji neće biti zbrda-zdola. Pogotovo kad već imaju nešto između projekata.

5 mjeseci kasnije

Jedan od dojmova o igri - http://kotaku.com/tyranny-makes-it-fun-to-be-evil-1788834454?utm_campaign=Socialflow_Kotaku_Facebook&utm_source=Kotaku_Facebook&utm_medium=Socialflow

Znam da već ima i recenzija, ali već ovaj tekst mi je dovoljan da vidim kako ćemo ovaj put stvarno biti na puno većoj kušnji po pitanju "tamne strane". Bit će zanimljivo s obzirom da prema ovome možemo očekivati party uglavnom sastavljen od loših tipova.

Jučer sam krenuo polako igrati, no bio sam iscrpljen pa nisam mogao pratiti igru kako želim. Prvi dojmovi su odlični. Jako mi se sviđa sloboda pri odabiru pozadinske priče čitavog teritorija i čini mi se da igra daje ogromnu slobodu. Također, grafički stil, koji podsjeća na strip, je za sada pun pogodak. Predivne lokacije i interesantno dizajnirani likovi čine igru stvarno lijepom.

Odigro kakvih sat vremena... Sviđa mi se onaj uvod gdje "kraftamo" svijet u koji ćemo zakoračit...

Dizajn i art su vrhunski; totalno pogođeno. Također voice acting je odličan kada ga ima!

Znam da ću prije nego nastavim pročitat dosta toga ne netu po pitanju lorea jer mi se čini da su se tu pootrudili kao i u Pillarsima. Želim još malo bolje otkrit svijet i ljudfe prije nego zagazim dublje...

Borba mi zasada djeluje identična kao u Pillarsima uz dobru foru suranjde likova preko zajedničkog abilitya...

I super je kako se koristi zeleni tekst kada nam se "obraća" Voices of Nerat...

__________

Po pitanju težine:

"I test all AI levels. The differences is HUGE in AI setup and choice on each level."

Game Difficulty:

Tyranny will ship with four difficulty settings for the game: Story Mode, Normal, Hard, and Path of the Damned. Each of these difficulty settings will affect how challenging combat is with Story Mode being for players who mainly want to experience the story and reactivity of the game. If you watched any of the videos from E3, this is the difficulty setting you saw.

As difficulty increases, we focus more on the AI and tactics of enemies rather than just adding more enemies to each encounter. On harder difficulties enemies will choose targets more effectively as well as use their abilities more frequently and strategically. We also replace some weaker units with more challenging ones at higher difficulties

Nisam osoba koja voli igrati na višim težinama, ali ovo bi se mogao poigrati da vidim kako igra reagira.
doktor1 S kojom klasom igraš?

Počeo sam takve RPG-ove izbjegavati igrati na višim težinama jer onda doslovce borbu trebam pauzirati svake 2 sekunde. Na duže staze bude naporno.
Šteta da ova moderna reizdanja klasičnih RPG-eva nisu doslovce iskopirala tactics susta kakav je imao genijalni Origins.