Nikoga nije posebno briga ostvaruju li planirani rast, ali u biti ako je ispod očekivanja to za trenutne i buduće pretplatnike može biti samo dobro jer će morati ulagati još više da dodatno poboljšaju ponudu i motivaciju da im dođu novi pretplatnici. Što njima i nije problem s obzirom da su druga najvrjednija kompanija svijeta.
Microsoft navodno razmatra svoje igre na Switchu i PS5, prvi su HiFi Rush i Sea of Thieves
Sea of thieves na Switchu, jao sta bi to bilo.
- Uređivano
Zero A niko nerazmislja koliko je to ulaganje profitabilno i dali se isplati, ovo sta se ulaze zadnjih godina je sve u zelji da se zaradi i pitanje je koliko ce MS supportat gameing diviziju ako im nije isplativa… Samo Bethesta i Activision su ih 80 miljardi kostali, jos kad uracunas troskove od razvoja buduci igri (koji su veci nego ikad) i “rentanje” 3rd Party naslova za Gamepass jako mi je upitno kako je gamepass odrziv.
Jedino di vidim da bi mogli biti uspjesni je kad bi cloud postao svakodnevnica, i kad bi imali Gamepass doslovno na svakom TVu
Da im se ne isplati nebi kupili, da im se ne isplati nebi nastavili, pa toliko na temi što bi bilo kad bi bilo
Najbogatija kompanija na svijetu koja “zna što radi” je morala iskeširati milijarde i milijarde dolara za akvizicije Bethesde i Activisiona jer nisu bili sposobni izbaciti poštenu ekskluzivu, a kamoli razviti neki brutalni IP. Sony i Nintendo su svemirski brod za diletante iz Microsofta.
- Uređivano
escoban Nije samo Gamepass već i hrpa jakih studija orijentiranih na mobilni i PC gaming. Tu se okreću masni novci i željeli su se pojačati i u tom segmentu. Svojevrsna diverzifikacija poslovanja. Teško je procjeniti koliku će stvarnu dobit imati s vremenom, ali s obzirom na broj studija i IP-a, teško da će to biti promašeno ulaganje. Već samo COD i Blizzardovi IP-ovi su za neke sinonim za igre.
prayer Ovo je jedna od najgluplji izjava, da znaju sta rade nebi pusili drugu generaciju za redom protiv glavnog konkurenta. Po tome niti jedna ogromna kompjija nebi imala lose i neuspjesne projekte…
@Zero Gamepass ako u sljedeci 10god nebude isplativ biti ce ugasen… Mobile divizija je drugi svjet i odvojen od ostatka, pare koje zaraduju od mobile ce ici nazad u taj sektor.
Sta se tice novi IPa kao sta sam reka jako mi je upitno kako ce se pokrivat ako budu veike igre pushali dayone, budzeti AAA igri se sad vrte od 150mil pa nadalje, zato mi je i cudno zasto ih nereleasaju multiplatform…
Sve u svemu smatram da je Xbox najbolje poslozen za buducnost gameinga sa cloudom i igraj sa svakog uredaja, samo je pitanje koliko je to daleko i koliko dugo je MS voljan trosit pare da odrzi sve…
escoban Ovo je jedna od najgluplji izjava, da znaju sta rade nebi pusili drugu generaciju za redom protiv glavnog konkurenta. Po tome niti jedna ogromna kompjija nebi imala lose i neuspjesne projekte…
Konkurent? Microsoft pliva u drugim vodama već godinama gdje konzole a vrlo vjerojatno i Game Pass prodaju po gubitku. Cijeli im se fokus prebacio na Cloud streaming gdje mu je jedina konkurencija Amazon i Google jer su svi drugi u potpunosti nesposobni prismrditi tako čemu. Probaj gledati malo izvana stajališta da su konzole budućnost jer nisu. Što se desilo sa glazbom i filmovima to ce biti i sa igrama a to svaka ptica na grani zna uključujući i glavni konkurenti.
Ce vidimo sta stize.
prayer I reka sam da im je cloud buduscnost i da je Xbox tu najbolje poslozen, samo je pitanje vremena kad ce ta buducnost postat realnost i oceli MS biti voljan prolivat toliko novaca do tog dana ili ce se okrenut negdi drugo…
@chono Mislim na druge konzole, primjer da je Starfield izasao na PS5 sigurno bi proda 5-10 miliuna primjeraka i sa tim bi prakticki PS useri placali gamepass userima dayone AAA igre…
escoban da je Starfield izasao na PS5 sigurno bi proda 5-10 miliuna primjeraka
Da je Starfield izašao na PS5 prodao bi bar 30 milijuna primjeraka jer ljudi nebi srali po njemu ni 10% kolko seru sada.
AbelKOsMos 18.1. The presentation won’t include any updates on Activision Blizzard games. In Microsoft‘s words, it will feature:
Indiana Jones game: MachineGames, the award-winning studio behind the recent Wolfenstein series, will reveal their upcoming Indiana Jones game, an action-adventure that puts players in the leather jacket of the legendary archaeologist. Developer_Direct will showcase more than 10 minutes of game and developer insights, including details about the game’s setting and story, how fans will actually play as Indy, additional details from his next globe-trotting adventure, and the premiere of the first gameplay trailer.
Avowed: The team at Obsidian will share the first deep dive into the gameplay experience fans can expect in Avowed, their upcoming fantasy action RPG, set in the fantastical, vibrant Living Lands. Learn more about how Obsidian’s expertise in building worlds with deep themes, dynamic gameplay, and thoughtful reactivity come to life in Avowed where players will have agency to make choices to shape every step of their adventure.
Ara: History Untold: Hear from the leads at Oxide Games – a studio founded by veterans of the strategy genre and the creators behind classic strategy titles including Civilization V – as they unveil exclusive new gameplay and share more details about the inspiration, key features, and road ahead for their upcoming historical grand strategy game.
Senua’s Saga: Hellblade II: Ninja Theory take us behind the scenes at their studio in Cambridge to give us some insight on how they are crafting Senua’s Saga: Hellblade II. The team will speak to the ambition and meticulous care involved in creating Senua’s journey of survival.