Unity engine developerima uvodi naplatu po instalaciji. Neki najavljuju brisanje s interneta, a drugi bježe
Ma jebeš Unity, bolji mi je Unreal.
Da se sad idem bavit devom, radije bih birao Godot ili Unreal.
yakuza_stinger Da se sad idem bavit devom, radije bih birao Godot ili Unreal.
Od previše ljudi sam čuo da su, iako su duže vrijeme bili na Godotu, prešli na Unity tak da bi ja definitivno danas išao na Unreal.
Ovo će se događat opet i opet i opet sve dok ljudi igraju F2P igre, plaćaju subscription za softver ili igraju Diablo IV i nastave to opravdavat sebi i drugima.
Over and out.
Nove promjene: https://blog.unity.com/news/open-letter-on-runtime-fee
Ukratko, free verzija ostaje free ako se ne pređe 200000$ zarade u zadnjih 12 mjeseci. Ako se taj iznos pređe, onda je potrebno upgrade-ati na plaćenu verziju.
Nisu odustali od fee-a za instalacije, ali će vrijediti od budućih Unity verzija koje će izdati u 2024. Znači svatko tko radi i nastavi raditi na trenutnim verzijama Unity-a neće mu se naplaćivati instalacijski fee.
Mislim, oke za ljude koji već rade u Unity-u da završe projekte kako su i počeli, ali vjerujem da će se hrpa ljudi svejedno prebaciti na nove engine-e kad budu započinjali s novim projektima.
Brijac Ubili su povjerenje. Najbitnije je da nema retroaktivnih promjena EULA-e. Stovise, developeri su se aktivirali i uputili se Europskoj komisiji kako bi slozili prijedlog zakona da se EULA ne smije retroaktivno mijenjati, vec samo u buducim iteracijama.
Na kraju bi moglo i puno dobroga izaci iz sranja koje je nastalo cistom pohlepom.