Da skratimo priču, propušta ponajbolju igru generacije.
Horizon Forbidden West dobit će posebno kompletno izdanje
Ako je ponajbolja igra prica o ponajdosadnijoj igri današnjice, onda da
Skoro pa bih se slozio s @Tuhy, no zavrsnica igre je toliko zbrzana da mi je bas pokvarila ukupni dojam. U kombinaciji s borbom koja je nerijetko slampava zbog razno raznih razloga, mislim da su ipak previse fulali za ponajbolju igru generacije. I dalje odlicna igra, ali da barem nije bila zbrzana pred kraj, mislim da bi bez problema nadoknadila nedostatke u borbi.
Na stranu to sto ne bih rekao da je toliko dobra da se krasi titulom ponajbolje igre, i dalje mi je jedna od najdrazih igara generacije s impresivnim skokom u kvaliteti naracije. Jedva cekam trojku.
Meni je igra (obje) stvarno dobra, sve je to dobro napravljeno. No, ako ju netko nije igrao, ne bi baš išao tako daleko i tvrdio da je ostao bez generacijskog iskustva. Može se i bez nje, nema tu neke revolucije.
Meni je baš posebna. Setting mi nevjerojatno paše. Taj miks arhaičnog i modernog, tehnologije i prirode. Baš dobro.
A da ne spominjem vizuale, mislim da je ovo najljepša igra za igrati na HDR OLED-ima. Baš prekrasno. Naravno, sami vizuali i setting ne znače ništa, ako i drugo ne valja, a po meni itekako valja. Combat je baš zanimljiv jer je na prvu jako jednostavan, ali opet kompleksan. Baš je ono - easy to learn, hard to master. Može se definitivno cijela igra proć s jednim jedinim oružjem, bez korištenja različitih tipova damagea, ali isto tako se i može eksperimentirati.
A skok s jedinice na dvojku je baš vidljiv i definitivno dobar primjer kako se radi nastavak. Napredak je vidljiv u svakom segmentu.
Ali kužim da nije za svakog. Na prvu odmah odaje dojam još jednog AC klona za što su ljudi počeli gubiti interes.
Jedinicu odigrao, dvojka me još uvijek čeka u backlogu. Meni je prva igra bila bas za čvrstu osmicu - super zabavna, no ništa revolucionarno ili ne znam, TLoU level storytelling. Koliko čitam vaše komentare, dvojka je isto na tom tragu, no svejedno je šteta ne odigrati.
Pa da, baš je mirisalo da dolazi najava za PC
Cudi me samo kako Tsuhima jos nije
Bi da imaju resursa za portanje, trebalo bi im duplo više ljudi a ne jedan studio.
Tsushima može slobodno ostati ekskluziva.
StarFox_N jedino što ta igra ima da ju čini posebnom naspram drugih je setting i artstyle. Sve je ostalo srednja žalost, od Chat GPT priče, repetativnog kombata, doslovno 6 različitih neprijatelja i jedno te istih kampova sa jedno te istim objektivima. Igra ima daleko više minusa nego plusa. Na svu sreću, takvih “sasvim solidnih” akcijskih avantura ima na šake i kape. Kao što rekoh, neka ostane ekskluziva.
prayer To je tvoje mišljenje s kojim se mnogi neće složiti.
Na FFA smo bili dosta podijeljeni ali bilo je ljudi kojima se igra svidjela.
Generalno je jako dobro prihvaćena..
Uostalom…
Ponavljam, igra bi i na PC-u našla svoju publiku. Isto kao i meni osobno repetativni i naporni Days Gone.
S kakvim je sve smećem Steam preplavljen jedan GoT nebi nikome naškodio.
Komentar "neka ostane ekskluziva" nije ništa drugo nego toksičnost.
Tvoj trademark.
Kad se forum koji je 80% ako ne i više orijentira prema Sony brendu i igra na PlayStation konzolama lomi oko AAA ekskluzive da li je dobra ti treba dati sasvim solidnu sliku o tome kakva je igra zapravo. Metacritic i slične stranice uzimam kao objektivno mjerilo samo kad me jednog dana pukne pomračenja uma. Jedino mišljenje koje priznajem jest od ljudi koji su kupili igru i koji su odigrali igru.
Dao sam ti konkretne argumente zašto igra ne valja i zašto valja. Ja čekam kontra argument koji je kako si ti rekao, nula. Igrao sam Ghost of Tsushimu u obliku svakog Assassins Creeda i ta se igra niti po čemu je ističe od tog serijala ili njegove derivacije u obliku stotine drugih igara osim po art stilu i kao što sam rekao settingu. Ja se u potpunosti slažem sa FFA recenzijom gdje bih toj igri dao maks 7.5/10. Stime na umu, meni je osobno puna kapa “sasvim solidnih” akcijskih avantura koje igramo po istom kalupu već zadnjih 15 godina. Za publiku sam siguran da će se nešto naći, samo što to nije ista publika za koju je igra ciljana. No to je to od offtopica sa mije strane.
Tuhy propušta ponajbolju igru generacije
A ne znam… mogu se složit sa nekim manama (šlampav melee, pomalo zbrzan kraj [premda ni blizu ko Ragnarok] te neinspirativni negativci) te mogu shvatit da ju neće svi doživit ko ja, ali ako je u nekim slučajevima i malo podbacila (ovo gore nabrojano), u drugim stvarima je postavila next gen standarde.
Prošli smo već te razgovore u temi igre, nema smisla opet. Ovo izdanje ću, s obzirom da sam idiot, vjerojatno nabaviti za kolekciju.
Tsushima pada na repetitivnosti i jednoličnosti većine sidequestova (ko i Spiderman), ali ipak je malo više nego "samo još jedna solidna akcijska igra". Opet, svakom njegovo…
prayer Jedino mišljenje koje priznajem jest od ljudi koji su kupili igru i koji su odigrali igru.
Ja sam kupio. Odigrao sam isto, platinirao cak. Cvrstih 8.5/10. Igra zna kaj cilja i to radi s naglaskom na art style i borbu koja se fokusira na strpljenje.
Ujedno vecinu stvari igram na PC-u. Da bar dode.
Kakvim naglaskom na art style? Igra baš brutalno generično izgleda, pogotovo u usporedbi s Elden Ringom koji je izašao iste godine. Ima jako napucan tech i to je to. Hrpu puta bih gledao u ekran i pogubio bi se što se događa.
Combat je borderline broken s onim nabrijanim kopljem s bacanjem i ojačanim melee kopljem koji su brutalno op, melju sve pred sobom i ubiju bilo kakvu raznolikost u borbi. U usporedbi s prvim dijelom gdje su pojedina oružja bila efektivna za pojedine beštije gdje te igra ohrabljivala da eksperimentiraš, ovo sad je baš korak nazad.