member Problem je sto ne razumijes na sto odlaze ti silni gigabajti. Zelda se svojim teksturama ne moze ni priblizno usporediti s AAA igrom aktualne generacije. Najvise gigabajta odlazi na teksture i audio zapise koji kompresijom gube na kvaliteti. Zato igre poput Spider-Mana ili Horizona ili Cyberpunka ili kojeg vec vrhunca vizualne prezentacije i imaju toliko gigabajta. Cak i da to zapakiras u manje komade, i dalje za potpuno iskustvo trebas raspakirati, a to se samo nece dogadati vise prilikom downloada, nego prilikom instalacije. Zato Zelda izgleda kao igra iz vremena UE3, dok moderne ekskluzive izgledaju kao vrhunac grafickog prikaza.
Assassin's Creed: Valhalla je odlican primjer koliko kompresija negativno utjece na audiovizualnu kvalitetu. Odlican soundtrack pati zbog toga sto su htjeli ustediti na prostoru koji vec i ovako ogromna igra zauzima.
Dobar dio interneta je pretjerano samopouzdan u kritikama necega sto ne razumiju.