• Gaming Vijesti
  • Marvel’s Spider-Man 2 zauzet će prilično prostora na PS5 disku

Pročitaj na portalu
Članak

Marvel’s Spider-Man 2 zauzet će prilično prostora na PS5 disku

50-ak dana preostalo je do izlaska Sonyjeve najatraktivnije igre ove godine. Marvel’s Spider-Man 2 izlazi ekskluzivno na PS5, a čini se da ni napredne tehnike kompresije neće biti dovoljne za donekle ugodno zauzeće prostora na disku.

Bespotrebno veliko. Zbilja je zapadnjake zabolio za kompresiju. S default SSD-om se zaguši plejka s 3-4 igre, a nedaj bože da dođe kakav DLC ili update. 🤯 Japanci su puno pedantiji po tom pitanju.

    wooddiebone

    To bi bila zanimljiva odvojena tema - koliko igara se igra istovremeno a koliko je instalirano.

    Npr ja imam 2-3 igre koje ne planiram uopce brisati i kojima se svako malo zelim vratiti uz par koje "pokusavam" paralelno igrati.

    Lako je nekom ko nema dicu, jebiga meni je tu Fortnite pa Diablo pa zna biti CoD i disk je pun.

    Na boxu Forza, Flight Simulator, Starfield i vec je vise od polovice puno

    wooddiebone

    Kakve to veze ima? Igre su bespotrebno velike i to je činjenica. Prostor već u startu ukrade sistem i ostale stvari, nek si nakeljio 3-4 novije igre već si u problemu.

      3-4 novije igre je meni puno.

      Imam instaliranu igru koju igram trenutno, eventualno zadnju pređenu i FIFA demo kad neko dopali u goste i stane mi još dve tri igre bez beda.

        wooddiebone

        Lako kad samo ti igras na konzoli. Sad to poduplaj ako jos netko koristi konzolu i vidi koliko ti je ostalo prostora.

          sanzo

          Je, nisam tak razmišljao o tome. Jebiga, oduvjek sam jedini gamer u kućanstvu.

          Da je malo prostora to je činjenica. Da su stavili 2 TB i nabili cijenu konzole za 200-300 eura više onda bi ljudi srali da je konzola preskupa.

          Svi bi se jebali a da im ne uđe.

          Ako vam je malo prostora nadogradite.

          FFA je promijenio naslov Marvel’s Spider-Man 2 zauzet će prilično prostora na PS5 disku.

          member Nisu igre velike nego je malo prostora. 1 tb je na pc-u bilo wow možda tamo 2014.

          member Japanci su puno pedantiji po tom pitanju.

          Japanci vecinom imaju igre koje su vizualno ostale u 2005.

            Fico Japanci vecinom imaju igre koje su vizualno ostale u 2005.

            Znaju oni što valja.

            Giphy - Think About It GIF by Identity

            member

            Igre su velike jer raste tehnologija. Texture su veće 8x, zvuk bez kompresije, visoko kvalitetni cinematicsi a i same igre nisu male. Sve to ovisi o engineu dakako.

            Treba spomenuti da raw datoteke bez kompresije na PS5 uvelike olakšavaju korištenje direct storage tehnologije brzog SSD-a.

            Spiderman 2 vjerojatno bude grafički najbolja igra 2023. pa i to treba uzeti u obzir.

            Igre rastu jer je developere zabolilo za kompresiju. Recimo zadnja Zelda što god netko smatara za tu igru je tehničko čudo. Ogroman masivna igra koja je scopeom puno veća od recimo jednog Elden Ringa. Da ne spominjemo brutalno količinu interkacije svega sa svime. I to sve bez loading screena na Switch hardveru u 18 GB.

              member Problem je sto ne razumijes na sto odlaze ti silni gigabajti. Zelda se svojim teksturama ne moze ni priblizno usporediti s AAA igrom aktualne generacije. Najvise gigabajta odlazi na teksture i audio zapise koji kompresijom gube na kvaliteti. Zato igre poput Spider-Mana ili Horizona ili Cyberpunka ili kojeg vec vrhunca vizualne prezentacije i imaju toliko gigabajta. Cak i da to zapakiras u manje komade, i dalje za potpuno iskustvo trebas raspakirati, a to se samo nece dogadati vise prilikom downloada, nego prilikom instalacije. Zato Zelda izgleda kao igra iz vremena UE3, dok moderne ekskluzive izgledaju kao vrhunac grafickog prikaza.

              Assassin's Creed: Valhalla je odlican primjer koliko kompresija negativno utjece na audiovizualnu kvalitetu. Odlican soundtrack pati zbog toga sto su htjeli ustediti na prostoru koji vec i ovako ogromna igra zauzima.

              Dobar dio interneta je pretjerano samopouzdan u kritikama necega sto ne razumiju.

                Fico

                Zelda izgleda odlično i nije sigurno hrpa bland tekstura kako ti uporno trubiš. Izgubio sam se kad si spomenio Cyberpunk kao vrhunac vizualne prezentacije i uzimanje Ubisofta kao bilo kakvo mjerodavno mjerilo, sry. 😆

                Fico Dobar dio interneta je pretjerano samopouzdan u kritikama necega sto ne razumiju.

                A da, počevši od tebe.

                  member Zelda izgleda odlično i nije sigurno hrpa bland tekstura kako ti uporno trubiš. Izgubio sam se kad si spomenio Cyberpunk kao vrhunac vizualne prezentacije i uzimanje Ubisofta kao bilo kakvo mjerodavno mjerilo, sry.

                  Izgubio si se jer na igre ne gledas kao tehnologiju, nego kao ime brenda. Jedno ti se ime svida, drugo ne i na temelju ciste subjektivnosti odredujes je li tebi nesto valjan argument ili nije. Pristup koji pokazuje znacajan manjak zrelosti.

                  A da, počevši od tebe.

                  Ja nisam taj koji izjednacava 1080p teksture Zelde s 4K teksturama Cyberpunka. Onog trenutka kada se malo upoznas s time kako igre funkcioniraju mozemo imati i produktivnu raspravu. Dapace, dobrodosla je.

                    Ja sam skidal celi život igre danima jer sam do prije dve godine imal net od 4mbps.

                    A od kad sam dobil optiku, skidam opet danima patcheve za Modern Warfare.

                    Što veće igre ove godine to jeftiniji storage iduće.

                    Giphy - Think Barack Obama GIF by The Democrats