@virty @renda Ma ne, vidi se da to nije neka luda produkcija ali igra je za sada pogodila baš ono što treba;
Otvoreni svijet sa brzim putovanjem ali ajmo dati opciju lebdenja pa se može lagano s jednog kraja mape na drugi kroz minutu dvije. Uz to uživati kroz predivno dizajniranu okolinu.
Ajmo maknuti gluparije od lora naokolo u smislu pisama, notesa itd nego dati sve to u razgovoru sa NPC koji će na interesantan način ispričati. Mislim, super je kupiti sve to ali postane zamorno nakon nekog vremena, ovo je puno bolji pristup.
Kako ćemo riješiti suhoparne razgovore za misije? Ubaciti dozu humora i ironije, povezati sa "non story" opcijama koje proširuju znanje vezano za isto, ali opcionalno tko želi znati. Tipa, radiš misiju za nekoga i možeš ispitati puno detalja o sporednim usko vezanim stvarima.
Skills, nadogradnje? Ma, daj jednostavan skill tree za borbu i opremu, i modifikacije oružja, ali napravi da svaka bude jedinstvena pa se može i birati u svakom trenu kako čovjek želi za svaku situaciju.
Ali da mapa ne bude prazna, ubaciti neke evente koji daju nagrade, al nećemo pretjerati, nitko ne voli grinding. Ipak, malo daj izazova.
Moj dojam o igri je za sada pozitivan. Kao da su ubili sve one mušice otvorenog svijeta oko putovanja, fetch misija kad ti nakon nekog trena već postane zamor a ništa vrijedno istraživanja. Npr Bethesda igre, 90% beskorisnih fetch misija pisanih za 12g publiku kojih ako igrate kao ja u prvih pola sata nakupite 30 aktivnih da vam se više neda ni igrati.