Super su ta natezanja “moja omiljena korporacija je bolja od tvoje omiljene korporacije”.
Shvatite da svaka tvrtka ima svoju strategiju kako na tržištu postati lider i sve će učiniti da konkurenta spriječi da on to postane umjesto njega. Microsoft ima vagone kesa i može raditi takve ogromne akvizicije. Sony ima vagone kesa, ali ne bas tako velike pa kupuje više ciljano. Sony je znao da će CoD i dalje izlaziti na PlayStationu, no koristili su svoju poziciju da MS-u maksimalno zakompliciraju život. Da je situacija obrnuta, gledali bi identičan scenarij.
Za nas igrače je dugoročno sve to loše - moraš kupovati vise plastike ispod televizora (ako hoćeš sve odigrati), nešto sto si igrao godinama na svojoj platformi odjednom vise ne možeš, dok sve to skupa postaje skuplji hobi jer te silne uložene milijarde moraju se vratiti kroz profit. Ovo je bilo neminovno jer je gaming postao mainstream, tržište je jako naraslo, a time su narasli i apetiti svima na tom tržištu.