Problem Elden Ringa nije pristupačnost gameplaya za širu masu već to što je to 13 godina star gameplay nasilu prebačen u open world od kojeg si na kraju dana samo dobio strašan nebalans (gotovo svih sistema: ekonomije, težine itd) u igri, reciklažu i loš exploring. Meni je jako zabrinjavajuće da jedna takva igra pobere GOTY (što hoće) i stavlja jedan jako loš presedan.
Horizon i GoW si isto brutalno ziheraške igre i nijedna ne zaslužuje GOTY (što ne znači da su to loše igre). I ne očekujemo sad bog zna kakve novotarije ili da izmišaljaju sad toplu vodu. I sami Bog zna da nam ne treba još jedan Death Stranding. Jednostavno je sve već viđeno od gameplay koncepta do kvalitete produkcije, tech i grafike. Sve je to već ili na istom ili većom nivou već viđeno. Nema ničeg posebno zanimljivog oko njih.
Stray i Sifu se bar trude napraviti nešto zanmljivo. Prednost bih ipak dao Sifu jer je puno konkretnija igra. Super je i Stray ali je više kao laidback chill igra.