Kada je u pitanju gaming kao izvor prihoda jedne korporacije, odmah iza Tencenta i Sonyja se nalazi Apple. Imajući u vidu da Apple svoje "gaming prihode" generira većinom kroz kroz tržište mobilnih igara (30% cut na third-party aplikacije + vlastiti Apple Arcade), ništa čudno da će i Sony sve više gurati u tom smjeru.
No mislim da nema straha što se tiče SP igara - Sony će svoje IP-ove dodatno unovčiti kroz TV ekranizacije + u SP igrama će biti sve više mikrotransakcija u stilu Gran Turisma s ciljem da im takve igre ostanu komercijalno isplative u kontekstu rasta cijele divizije.
Čak da i Call of Duty nekim čudom jednog dana ne bude izlazio na PlayStationu (za što mislim da su skoro nikakve šanse), Sony je akvizirao Bungie i punom parom razvija MP orijentirane naslove tako da oni sigurno već rade na tome da ponude nešto što će biti konkurent toj franšizi, nešto za što se DICE pokazao potpuno nesposobnim.
Sony možda nema MS-ove milijarde, no ono što mogu kupovati, investiraju dosta pametno.