Fenix Horizon se itekako moze opisati kao "ubisoftovska" igra, ne zbog open worlda, vec zbog sadrzaja i nacina na koji je odraden taj open world. Horizon je zaista napucan filler sadrzajem. Side questovi, errandi, hunting grounds, cauldrons, pa i collectiblesi bas podsjecaju na AC. S time da su jos neke stvari gore odradene nego u modernim AC igrama (zadnja 3 naslova). Tko god je smislio ovolike udaljenosti bez fixnog mounta, treba ga streljat. A i cekanje od 3min za lift u Meridianu jer van svake pameti. Promasene odluke, koje AC maestralno rijesava i gdje je sve fluidno, igrivo i ne moras se zamarat sa tim glupostima. Horizon je cak uzeo i famozne AC tornjeve, samo tu su tallnecks. Koncept questova, likovi i nacin pricanja price je slican, iako bi blagu prednost dao ACu, posebice Valhalli. Mislim pogled na mapu sa ukljucenim svim markerima govori dovoljno za sebe:
Days Gone je druga prica u potpunosti. Days Gone ima fokus na pricu, likovi (barem ovi glavni) su snazni, a odnos izmedu dva glavna lika je nesto posebno (imo). Cisti rollercoster emocija, ako dopustis igri, a ja sam je bas tako i dozivio. Open world je vrlo jednostavan, nema hrpe sadrzaja i jedini minus ide na pocetku sto je uvod nekako zbunjujuc, pa gotovo da i neznas sto je glavni, a sto sporedni quest. Medutim, kasnije shvatis da je prosto ko pasulj, glavni i side quest, horde, bandit kampovi, nero research lokacije i to je manje vise to. Ovo je jedna od rijetkih igara gdje je progress lika fantasticno pogoden. Na pocetku si jadan i nikakav, strah te napasti jednog freakera, a kasnije baratas napalmom i rijesavas horde. Nevjerojatan uspjeh na tom polju ako se mene pita i ne radi se samo o brojkama koje boss ili npc ima iznad glave, vec o ukupnom feelu i dozviljaju tezine.