Ja nisam lik koji igra na igre na teže od normal.
Zapravo, ako imam izbor, veća je šansa da ću uzeti najlakšu težinu prije one teže.
Zato preferiram igre koje nedaju da biraš težinu.
Iako danas ne volim igrat teško, prije sam igrao i tak sam si razvio neki osjećaj za težinu igre.
Težina mora bit uzbudljiva, napeta i na kraju, nagrađena sa velikim zadovoljstvom nakon kaj pobjediš.
Novi Guardiansi recimo imaju preopsežne postavke težine u kojima si svako može podesit iskustvo kakvo misli da će mu bit dobro.
Ja sam stavio da radim, ali i primam ogroman damage da dobijem to iskustvo koje kvalitetne teške igre nude. Da mi se stisne šupak svako malo jer skoro poginem, a ne da sam borbe traju godinama.
S druge strane to su opet samo basic statovi i nema recimo podešavanja agresivnost protivnika ili sposobnosti zapažanja kao u TLOU2.
Da se kombiniraju ta dva sistema odabira težine mislim da bi svi mogli imat kompletno custom iskustvo i bit zadovoljni težinom.
S druge strane, imao sam raspravu o grindu sa frendovima koji igraju MMOove i one mobile klonove kaj su svi isto pay2win sranje i nisam mogao vjerovat da postoje ljudi koji grind smatraju dobrom i potrebnom stvari i uspoređuju to sa težinom.
Meni je to loš game design.
Grind je u suštini nedostatak substance i umjetno produžava igru sa maksimalnim nepoštovanjem prema igračevom vremenu.
Nemam vremena igrat igre u kojima se više sati ne pomaknem s mjesta jer je ili preteško ili moram grindat.
Ok je 2, 3 pa i 10 pokušaja, ali ako cjeli dan pokušavam ubit jebenu Sigrun u God of Waru, onda taj dan smatram kao izgubljenim i drugi dan ću radit nešto drugo.