Tuhy napisao sam gore da su M$ i Nintendo jos gori po pitanju novih IP-eva. Ne znam sta ti citas, ali kao i kolega ti Nexus, ocito ono sto tebi pase i sto ti se da protumaciti kako tebi odgovora.

Sam si reko da si igro jedva sat vremena i ugasil... Znači, nemaš pojma o čem pričaš

A sta bih se trebao mozda tjerati igrati nesto sto mi se u prvih pola sata ogadilo? Imam pravo izraziti svoje misljenje i isto tako barem dam igri sansu. Pazi da cu zbog vas tratiti vrijeme na nesto sto mi se ne da igrati da bih imao pravo na kraju napisati da mi je sranje. Nikakve to veze nema sa sonyem. Iskritizirao sam svaku open world igru unazad 10 godina, ukljucujuci i Witcher 3, BotW i RDR2 koji nemaju veze sa sonyem.

Ako vam smetaju kritike upucene sonyu, imate opciju ignore. To je to.

Za igru od 40-50 sati nakon pola sata nemreš bit mjerodavam nešto konkretno reć da ga jebeš.

To ko da bi ja temeljil mišljenje o FFX na prvih sat vremena, il o Doomu kojem je prvi nivo smeće i da na temelju tih sat vremena tvrdim da su obje smeće.

Ne čitam kaj mi paše, primjetil sam dvije rečenice o MS-u i Nintendu izgubljene u moru drugih. Mislim da je u tvojim postovima jasno na što se fokusiraš i po kome si oplel.

I de prestani sa tim da smetaju kritike upućene Sonyu. Jako ideš i ti i svako drugi na živce sa tim.

    Tuhy Za igru od 40-50 sati nakon pola sata nemreš bit mjerodavam nešto konkretno reć da ga jebeš.

    Zanimljivo kada u AC temama pisete isto bez da je igra izasla, bez da ste ju kupili i bez da ste utukli i pisljiva pola sata u nju, onda je sve kul.

    primjetil sam dvije rečenice o MS-u i Nintendu izgubljene u moru drugih

    Zato sto je tema bio Ps pobogu. Medjutim nisam vidio da se jedan Xbox i N fan pobunio kao vi. To sve govori.

    Znaci 5 novih ipeva koji su open world. Tu ocito fali ideje i originalnosti u tim taborima.

    Konkurencija je jos gora, ali to ne mjenja cinjenicu da je ps2/xbox/gc era pa i ps3/wii/360 bila svjezija, raznolikija i originalnija od ps4/x1/wiiu/Switch i boli me taban koji su razlozi zasto je tako i neke pusta opravdanja koja me jos manje zanimaju. Mos mislit projekti skuplji i ja zato trebam igrati 18. nastavak/rimejk/reboot necega.

    Mene brine odbijanje gaming zajednice da prizna da je Breath of the Wild open-world po Ubisoftovoj formuli.
    Dok se recimo HZD to uzima kao dovoljan faktor da se kompletna igra otpiše kao dosadna i loša.

    A igre imaju puno više sličnosti jedna drugoj nego bilo kojoj Ubisoft igri.

      wooddiebone

      Teško je danas napraviti nešto novo i svježe kad su sve ideje prožvakane bezbroj puta. Na kraju od igre napraviš čudovište od svega na tržištu i ubaciš koji gimmick da igra bude prepoznatljiva, tipa BOTW ima shrineove i moći dok HZD robotske dinosaure. Meni osobno obje igre vrlo dobro legle, iako sam se uz Zeldu iskreno više zabavio.

      No da, novih IP-eva je danas sve manje i manje jer je industrija kroz godine naučila što nam se "sviđa" pa je to laka i sigurna lova. A svi vole lovu. Zbog takvih poteza indie igre poput Hades gaze i šamaraju konkurenciju sa drastično većim budžetom.

      PS+
      Ps4: battlefield v, stranded deep
      Ps5 : wreckfest

        AbelKOsMos
        10 eura je upgrade, ali vrijedi iskreno. Ionako igru dobiješ unutar ove pretplate, pa ajde može onda.

        Edit: izgleda da je ova verzija Wreckfesta baš s tim PS5 upgrejdom! Nisam siguran, ali ne bi je reklamirali kao PS5 igru bez 4K60 patcha i 24 igrača MP-om koji samo PS5 verzija ima. Dobra vijest onda @AbelKOsMos

        Je li neko igral Saint Kotar? Je li vredi to kaj? Point 'n' click horor avantura slično kao BS. Znam da je izašla neka verzija (uvod) nedovršene igre prošle godine i ima je na Steamu. U 8 mjesecu izlazi kompletna igra za sve popularne platforme. Pošto je to domaća igra pa me zanima.

        Tuhy Mislim da ti hoce reci da mu igra nije sjela/ ne sviđa mu se a ne da globalno ne valja.

        Ja sam se eto npr neki dan prisilio 4. puta zaigrat hzd na vašu preporuku da treba dulje igrat i nakon 35 sati mi je i dalje dosadna.

        jbg ne odgovara svakome sve, vjeruj mi da to navodi i na frustraciju

          doctorfreak Mislim da ti hoce reci da mu igra nije sjela/ ne sviđa mu se a ne da globalno ne valja

          uvjek iznosim kako ja nesto dozivljavam i ne govorim u ime drugih. postoji brdo igara koje su jako dobro prihvacene od vecine igraca/kritike, ali meni su samo ok.

          vjeruj mi da to navodi i na frustraciju

          ovo je velika istina. kada lik ostavi svoju curu/zenu na pocetku igre (days gone) da bi ostao sa drugarom te prvi doticaj sa voznim modelom u igri kao i standarni ''lootaj kamp'' su me isfrustrirali do te mjere da sam izgasio igru i odmah ju obrisao. dali ce kasnije biti bolja? vjerojatno, no nemam volje ni vremena za pokusaje.
          slicno se dogodilo sa AC Odyssey kad sam vidio model jahanja (i to nakon sto sam igrao rdr2 i nakon sto je bolji model imao SotC 2005. godine) te one pizdarije sa sokolom i sami combat. odmah sam znao da je vrijeme za gasenje i adio zbogom igri.
          sta to govori o igri? da je losa? Ne, nego da nije za mene. ako kazem da je sranje, naravno da je to preuvelicavanje, ali neda mi se pisati svaki puta esej zasto mi nesto ne valja jer kada sam to i vise puta radio, ionako nije pridonjelo nicemu, osim da vec nakon nekoliko postova netko napise ''ali nitko jos nije napisao zasto - nesto - ne valja''.
          ljudi jednostavno jedino reagiraju na ''sranje'' i ''masterpis'' izraze. izmedju nema.

            maverick te prvi doticaj sa voznim modelom u igri

            E vidiš, lako za ostalo. Očito nije sjelo i to je to. Mislim, i ovo ti nije sjelo, ali meni je totalno drukčiji osjećaj bio. Uživao sam kad god sam mogao sjesti za taj motor. Baš mi je sjeo vozni model. Pogotovo u prvim dionicama kada bi se spuštao panično kroz šumu izbjegavajući drveće dok bježim od horde. Da ne govorim kada sam morao paziti da imam dovoljno goriva za doći do kampa prije nego što padne noć, a od oružja imam letvu i par metaka u pištolju.

              maverick slicno se dogodilo sa AC Odyssey kad sam vidio model jahanja (i to nakon sto sam igrao rdr2 i nakon sto je bolji model imao SotC 2005. godine)

              ahhahaha kako smo različiti, s krive igre si skrenuo na odyssey. Ja sam poslije witchera išao na odyssey i stari moj samo kaj nisam vrištao od sreće koliko je konj u odiseju lakši, ima bolji response, brži, nema stamine a da ne govorim kad sam kasnije u igri otključao konja s kojim možeš skakat s planine a da se ne srušiš 😃 Najbolje izveden konj ikad, a tebi eto najgori 😆 I fučkaš realnost, gledam sa linije dofuraj me od točke a do točke b čim brže i jednostavnije.

                Fico potpuno te razumijem, medjutim znamo isto tako da ti stvarno volis taj open world zanr te da naginjes naraciji u igrama. mene pak izbiju iz takta te danasnje cinematic igre koje se trude biti filmovi, a ja mracim na svaku drugu scenu.

                prije nekoliko godina nisam nikada prekidao cutscenec u igrama, cak sam im se radovao, a sada tesko ustrajem u ijednoj igri da ih ne skippam ili barem presaltam sto brzo mogu kroz dijaloge.

                s druge strane igram ovih dana divinity 2 (GOG) i narativno, mehanicki, settingom, soundtrackom, opcijama u igri, kompleksnoscu i svime mogucim sam vise nego zadovoljan. radije cu sada ulupati neke lude kolicine sati u tu igru nego da uopce i probam neku koja mi je vec na prvu odbojna, pogotovo jos kad su joj kao glavne osobine storytelling, a to znam odmah da ce mi ici na jetra.

                postoji jedna stvar koja me takodjer jako smeta kod danasnjih AAA igara, a to je pacing i prazan hod. ujedno je to i meni najveca zamjerka npr rdr dvojci, iako sam imao problema sa pisanjem i gameplayom preko kojih ipak lakse predjem. u vise navrata sam pomislio dali je neki dio/misija uopce bio potreban u igri. niti se narativno ista specijalno u tim djelovima dogadjalo niti neki development niti sam nesto mehanicki novo radio niti sam imao slobodu, vec je tu bilo kao da je jedina svrha da prolongira igrin kraj i da digne satnicu. slicne sam probleme imao sa TLoU 2, Spiderman, Yakuza igrama, Unch4, Tomb Raideri, cak i persona 5 te gotovo svim open world igrama. znam da zvuci cudno, ali ja bih srezao satnicu vecini danasnjih igara i to dobrano.

                prva konzola na kojoj sam igrao igre je bila Atari 2600, zatim NES i Sega Mega Drive. Veliki sam obozavatelj sidescrollera i sprajtova u 2d okruzenju i meni ce ti uvjek biti npr Contra bolja ''pucacina'' (iako je run and gun pravi zanr no to je ajmo reci preteca danasnjih tps-ova tj pucacina) nego sto ce ikada jedan Control, Max Payne, Vanquish you name it biti. raznolikost levela, njihov dizajn, tight kontrole, savrsen input latency, enemy placement, tezina itd itd su dovedeni do savsenstva u NES/SNES eri. isto tako ce mi uvjek biti npr Streets of Rage serijal bolji Beat ’em up nego Yakuza serijal iako volim oba, ali u prvom je jednostavno sve flawless i nikada nemam osjecaj da mi je dosadno i da gledam vise nego li igram.

                ko lud igram Huntdown ovih dana i imam osmjeh na licu (ili barem imam taj osjecaj) 99% vremena, osim kad poginem 10 puta od bosa lol jer em sto me vraca u djetinjstvo, em sto je igra pravljena za mene, em sto je soundtrack bolestan tu su jos gameplay i level dizajn jednostavno savrseni! tesko joj mogu mane naci.

                imajuci sve to u vidu nadam se da je lakse shvatiti zasto na mene suprotno utjece gotovo svaka najava igre koja druge ili ajmo reci vecinu uzbudjuje.