Fenix ne znam u čemu ih je Epic tehnički pomagao ako razvijaju igre na svom engineu. Iskustvo ne osporavam, no kao što rekoh, do toga se dođe kroz odrađene projekte. Ne može biti isprika. Za isplativost će se tek vidjeti - EGS na PC-u istina nije popularan, no pokrit će se s konzolaškim verzijama ako ništa drugo.
Gaming Chat - news, tračevi i rumori
Sva sreća da su indie firma koja se baš muči sa budžetom Ja i dalje stojim da je dobra igra direktno proporcionalna sa dobrim developerom. Naravno da je lakše raditi igru samo za jednu platformu ali da li to znači da će igra biti bolja? Apsolutno ne, mislim može izgledati ljepše i izvoditi se bolje u odnosu na HW ali dobru igru čini dobar gameplay i elemente gameplay-a. Može HFW izgledati kao milja dolara kad sam do sada odigrao previše igara na istu foru. Nije baš nešto za pohvalit se da ti igra naspram drugih jedino što ima nuditi je ljepšu grafiku, radije ću upaliti neki teški indie i zabavit se 10 puta bolje nego u istoj kaljuži koja je dosta dugo prisutna u gamingu. Ono što je tipa Larian napravio sa BG3 je nešto što svaki dev treba težiti i ne postoji niti jedan koji je iti blizu toj razini, ama baš niti jedan. I guess what? Igra je multiplatform i jednako jednako je kvalitetna na svim platformama.
Microsoft nema nikakve probkeme napraviti multiplatform igre sa svojim studijima ako tu vide profit, ne vidim zasto bi to bio problem i Sonyu. Jedni i drugi imaju ogromne resurse i masu studija sa iskustvom da to izvedu bez vecih problema, samo je pitanje dali je to smjer u kojem treba ici a to ce se brzo saznati.
- Uređivano
- Uređivano
Npr. Prva verzija TLOU 1 koja se brzo dovela u red, Spidermani, Horizon i DS1 su bili ok. Velikom Sonyu i ND-u na tako duge vremenske periode između igara, multiplatform nece biti problem.
Deadwalker pa rekli su da Epic pomaže tehnički i financijski. Ali čak i da su samo novci u pitanju, AW2 će se u najboljem slučaju samo pokriti, s poslovne strane tu nitko nije prezadovoljan.
Pritom ne želim umanjivat uspjeh i tehničko postignuće igre koju nisam igrao, ali ako baš moramo direktno uspoređivat, jedan TLOU 2 je kompleksnija igra, a pritom i veća. Da, i budžeti su veći itd, ali samo želim pokazati da nije skroz 1:1 usporedivo i više govori o sposobnosti studija i primjer ti je sam po sebi iznimka. U najbolju ruku pokazatelj da se može, ali većina ostalih multiplatform AAA naslova pokazuje da nije tek tako
- Uređivano
Fenix mislim da je povukao paralelu da je Sony mecena svojim studijima. Bili financijski i nekako drugacije za sto mi ne mozemo znati.
Htio bi samo jos napisati jednu stvar, kad vec spominjemo ND, kad su oni sami uzeli u ruke TLOU pc port, tek tada je igra popravljena. Znaci da znaju i da mogu, pitanje je sano kakvu retoriku smiju koristiti s obzirom sto odredi Sony. Ako se odluce na multiplatform day one, ND ce okrenuti plocu i nece biti floskula od 900 kombinacija hardwarea na PCu
- Uređivano
Vidjeti ćemo što će kroz narednih godinu dana odlučiti Sony, kao i uskoro Microsoft. Mislim da oni najbolje imaju uvid u situaciju. Ako će Sony portati i godinu dana nakon ps Launch-a igre, tu takodjer igrači ne gube. Nigdje ne piše da se mora igrati neka igra odmah, sada, iako znam onaj mit rodjen na FFA da igra gubi car nakon pola godine, ali ne slažem se s time baš.
Nije da PC igrači nemaju šta igrati pa da im jedna Sony ekskluziva po godini nešto znaci.
Microsoft će očito "morati" ići ful multiplat jer…zarada…
stitrek o čemu briješ onda? Zbog jednog TLOU se sigurno nije stvorila fama nekakva…
- Uređivano
prayer drugi put spominjes BG3, obozavam tu igru ali nije na nivou poliranosti koje dobivamo od PS exluziva. Redovni framedropovi, bugovi su normalna pojava na pleyci. (razumim radilo je 20ljudi na igri al opet)
Uzmi ForbidenWest koji je exluziva i opet je imao problema sa performance modeom i shimmeringom kojeg su 2miseca popravljali sta bi tek bilo da su morali radit na PC portu dayone.
Neznam sta gameri gube ako Sony porta svoje igre 1-2 god kasnije?Sta necete kupit GOWR ili Tsushimu kad izade na PC jer je to vec izaslo na PSu? Posveceni su svojoj main platformi i kasnije su full posveceni portu win/win…
escoban godinu dana je ok. Ali jebo sve kad bloodborne jos nije izasao
- Uređivano
fensisuperstar nije izašao ni na PS5. Framepacing je odron, a 30fps cap nije više prihvatljiv za takav tip igre, a i rezoluciju bi se moglo dici ili barem implementirati napredne upscalere.
Već dugo planiram replay BB, ali ne pod ovim uvjetima.
Za velikane poput Sonya je to smiješan pothvat, ako Sony hoce napraviti npr. day-one multiplatform TLOU 3 za PS5 i PC, napravit ce ga bez puno problema, ista stvar je i sa bilo kojom Microsoft igrom na PS5. Obje firme imaju resurse i pokupovali su studije sa ogromnim iskustvom sa konzolama i PC-em. Na kraju se samo svodi na pitanje, dali Sony želi ici u day-one multiplatform smjeru.
chono i bg3 izgleda pici pici na ultra na 4k ako imaš raketu od gpua :-D
chono I RDR2 je 3x komplexniji od BG3 pa se vrtio tiptop na PS4.
@fensisuperstar Bloodborne ce sigurno doci u obliku remakea na PC i trenutnu PSkonzolu, mozda cekaju da bloodborne2 bude bllizu releasanja…
escoban I RDR2 je 3x komplexniji od BG3 pa se vrtio tiptop na PS4.
Sony će otići u multiplatfom zbog love. To je valjda jasno. Hoće li zbog toga patiti kvaliteta nekih naslova? Vjerojatno da. Iako za razliku od ranije, sada imaju veliku potporu za portanje igara na PC.
I sve mi se čini da će razmak između dolaska na PC biti sve manji i manji, ili nikakav.