• Gaming Vijesti
  • PS5 je u veljači imao najbolju prodaju u povijesti za PlayStation konzolu; Hogwarts Legacy najprodavaniji u veljači

Pročitaj na portalu
Članak

PS5 je u veljači imao najbolju prodaju u povijesti za PlayStation konzolu; Hogwarts Legacy najprodavaniji u veljači

Sony se oslobodio okova ograničene dostupnosti materijala i posljednjih nekoliko mjeseci konačno može podmiriti potražnju za PS5 konzolama. Snažno se to oslikava na prodajne brojke. Prodaja je zabilježila više nego dvostruki rast tijekom posljednjeg kvartala 2022., u siječnju ponovno dvostruki rast, a sjajan trend se nastavio i u veljači.

jbt. sad je i u Americi 2:1, jebeno impresivne brojke od Sonya. Bas me zanima oce li Starfield i Activision podici brojke Xboxa

  • FFA +1

Samo neka gaze. A da će ovi studiji požaliti ekskluzivnost za Xbox/PC, to je jasno kao dan (ok, Starfield će rasturiti na PC-u, ali siguran sam da bi barem trećinu prodaje išlo na PS, ako ne i više). Samo što će MS u početku to nadoknaditi, dok dugoročno ih takva politika može samo sje… Šteta svih tih novih akviziranih studija ako će ispaštati zbog potencijalne promašene politike ekskluzivnosti. Doduše možda budu to i mijenjali ako uvide kako to nema smisla, barem bih za Bethesdine ili Activisionove naslove očekivao da će možda imati samo vremensku ekskluzivnost.

    Zero A da će ovi studiji požaliti ekskluzivnost za Xbox/PC, to je jasno kao dan

    Čisto sumnjam, ako su mogli iskeširati 70M dolara sigurno imaju još toliko da posluju u minusu kao što već jesu. Glavni cilj ovdje njije prodaja konzole već prodaja pretplate gdje eksponecijalno rastu naspram PS+.

      prayer Pa da, srž problema je i da imaju brdo love za još studija i guranje cijena ispod stvarne vrijednosti za pretplatu sve s ciljem kako bi čim prije stvorili bazu korisnika da bi to imalo smisla….i da slome konkurenciju. Samo što to nije dovoljno da repliciraju uspjeh ako ujedno nema i dovoljno novih vrhunskih igara, što se i dalje vidi po rezultatima prodaje konzola. MS i dalje kasni dok dioničari traže i rezultate prodaje. Vidjet ćemo pri kraju generacije kako je to prošlo, zasad vidim samo da MS i dalje kasni sa nekim svojim system sellerima.

        Zero Pa kvaka je u tome da ne moraju replicirati uspjeh već jednostavno nastavljati dizati bazu korisnika. Sad to još nije aktualno jer nije brzina interneta ista posvuda ali sa 5G mislim da bude sve to skroz zaživilo. Imam kolege iz Destiny 2 klana koji se igraju preko Geforce Now i sve im OK radi, tj umjesto da plate komp od 2-3K eura oni jednostavno iznajme mašinu za 10-15 eura mjesećno i igraju. Svaki uređaj sa browserom će imati pristup njihovom cijelom katalogu, mislim jasno je kao dan da idu na Netflix model zarade i da im je konzola samo gubitak. Kao što Nintendo nema konkurenciju u handheld/hibrid polju konzola ili kao što Sony nema konkurenciju u tržištu kućnih konzola općenito tako ni MS neće imati konkurenciju u cloud gamingu.

        Konzole su prošlost, još jedna iteracija, eventualno dvije i gotovo. Tak da nek si beru vrhnje dokle ide.

        A bit će ih dok bude tržište to tražilo. Cloud je vjerojatno neka budućnost ali zasad mi je MS i četvrtu generaciju sinonim konzolaškog PSG-a - troše šakom i kapom da bi vječito bili drugi, treći ili da ispadnu već u četvrtfinalu kada se susretnu s ozbiljnom ekipom…a stalno dovode nove vrhunske igrače. Paradoks.

          Zero Ali njima nije u interesu da pobjede, već da skupe što više tvojih i potencijalno novih navijača kad već idemo nogometnom analogijom, i kad jednog dana kao što ti kažeš Cloud bude zaživio što bi mogao kroz ovu ili početkom sljedeće generacije konzola onda svi oni koji su zagriženi fanovi svog komada plastike više neće imati razlog opravdati svoju kupovinu od 500-600 eura već će moći igrati što god želi sa PC/XBOX/PS platforme jednostavnom promjenom pretplate isto kao što možeš sada sa filmovima ili glazbom.

          Pa Microsoft se silno trudi biti prvi u tome pa zato baca lovu. Da je streaming igara lagan kao streaming filma ili glazbe, već bi se to raširilo, al treba prenijeti sav taj computation power do ekrana. Zasad je internet usko grlo u svemu tome. Ali jednom kad se pređe kritična točka, to je to. Zbogom hardveraju.

          U Ožujku će to možda biti Ruezident Ivl….four.

          Šta je je, Capcom trese brda.

          Ovo je vjerojatno trenutni boom jer su konzole napokon postale dostupne po normalnim cijenama. Ne bi rekao da će to nastaviti kroz cijelu godinu.

          Iako svejedno ogroman uspjeh.

          Zero a stalno dovode nove vrhunske igrače. Paradoks.

          Pa zato jer od prvog Xboxa nisu naučili koja je poanta akvizicije svih studija koje su pokupovali - igre, a ne brojke. Kad imaš igre i naslove koje gameri mogu respektat, onda ti dođe i lova. Ali ne, ovi kupuju i troše a totalno im je nebitno to što kupuju osim što u tome vide pare, ali nemaju svoju viziju s tim napravit pare. Da kupe Nintendo i rade Zeldu za Xbox, bila mi smeće. Očito imaju neki grd problem kad su sa toliko dobrih studija i ljudi napravili apsolutno ništa (čast iznimkama).

            foggy Pa da, kad gledaš najviše su ih proslavili Bungie i Epic, a gdje su oni? Otišli svojim putem. Mislim ono, kad ti propadne jedan Ensemble, kad dovedeš jedan Rare na rub ponora, da ne spominjem Lionhead, Digital Anvil i slične pa i Angel Studios kojeg su "otpisali", onda se stvarno zapitaš koja je dugoročna gaming strategija te kompanije osim one "mi bi prodavali igrice, znate". Ali barem nisu sad toliko pogubljeni koliko su bili tijekom Xbox One generacije. Jao, kad se samo sjetim Kinecta, lol. Sretno novim studijima, naravno.

            I da ne budem offtopic, sretno i Sonyju. Realno i dalje guraju ono što se dobro prodaje i imaju smislen plan izlazaka igara (ok, i 3rd party studiji ih guraju pošteno)…i dobar hardver uz to.

              Zero To niti meni nije jasno. Čak su im Mistwalker igre bile dobre, zato sam i kupio Xbox360, ali na tome je stalo jer se nije prodavalo koliko je trebalo (jebiga, to je japan publika koja ima svoje ljubavi preko kojih nisu išli, tam je Ninteno i Sony i ajbok). Oni su jednostavno trebali napravit neki svoj put i držati se toga, apsolutno skoro sve što rade je čisto kupovanje i onda nikud. Ne znam, nikakav gamepass niti model to ne može opravdati, ničeg nema bez igara. Možda onda da nisu napravili toliko akvizicija i držali se inovacija u tim sferama pretplata i lakše i jeftinije reklame malih studija and stuf…

              Uglavnom, da, čestitke Sonyju, nisu ni oni zlatni, daleko od toga, ali uz Nintendo barem drže do nekih stvari. Na kraju dana meni osobno ce uvijek i samo uvijek biti bitne igre.