prayer Ovo je otprilike kao učenje fizike u srednjoj školi. Za sve se podrazumijevaju idealni uvjeti. Međutim, na faksu te uče da uzmeš u obzir puno više parametara s kojima se sretneš u stvarnom svijetu. Kvaliteta je samo jedan, ne toliko dominirajući aspekt.
Marketing, popularnost IP-a, teritorijalna dostupnost naslova, lokalizacija, zajednica koja stoji iza tvrtke, sve to ima vrlo snažan utjecaj na konačnu cijenu. Kao i, kao što sam spomenuo, trošak produkcije.
Nintendo je odličan primjer zajednice koja omogućava jednoj tvrtki da svoje igre nikada ne stavlja na popust. BotW izađe, bude izvrsna igra, prodaje se ko luda, konstantno se hvali i nema potrebe snižavati cijenu. Izađe Pokemon: Legends. Tehnički je igra za PS2. Ljudima nebitno jer je kombinacija Pokemon i Nintendo brenda. Dan danas se prodaje ko ludo po AAA cijeni i ne mora na popust, a kupovina opravdava produkciju koja očito nije AAA razina. Kvaliteta jednostavno ne igra toliko jaku ulogu, samo što si volimo mazati oči idealnim svijetom, onim u kojem se trud nagrađuje, a lijenost kažnjava.