Nintendo je korporacija. Ništa više. Ništa manje.
I Nintendo će s The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom podići cijene igara
Dok ljudi kupuju bude cijena i 100$.
Radije ću kupiti modani Switch i skinuti piratsku verziju. Pa ćemo imati dva Switcha. Evo ti na, Nintendo!
Blazen bio PC i key kodovi.
Jos malo pa ce se odigrati 3 igre na godinu, ne zbog nedostatka vremena, vec novca
Cekan koliko ce kolekcionarsko kostati jer me samo to izdanje zanima
- Uređivano
Nintendo je izjavio da neće svaka njihova igra koštati 69.99 USD
On the reasoning for the $69.99 price tag for The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom:
"We determine the suggested retail price for any Nintendo product on a case-by-case basis."
On if this is the trend for Nintendo titles going forward:
"No. We determine the suggested retail price for any Nintendo product on a case-by-case basis."
Amateri, uzmes igru s frendom ili 2 i ispadne te siću, jos svi igramo istovremeno
prayer Nemate prave kontakte
DarkPunisher Amateri, uzmes igru s frendom ili 2 i ispadne te siću, jos svi igramo istovremeno
Ja s ćaletom godinama već tako, i sve rokamo.
Zelda vrijedi ove pare čak
Nintendo bi trebao za svaku svoju igru imati istu cijenu.
Kvaliteta ne diktira vrijednost igre, već trošak njene produkcije koji ju stavlja u jedan od nekoliko rangova, od indie do AAA. Forspoken i TLoU su igre AAA produkcije i zbog toga koštaju jednako.
sanzo Rekao bih da je to slučaj u idealnom svijetu, no stvarnost kaže da čak i u tada prednost imaju prodajni rezultati i reputacija samog naslova. Primjerice, Deus Ex: Mankind Divided je odlična igra koja se brzo našla po nižim cijenama jer prodaja jednostavno nije bilo toliko dobra pa se pokušalo nekako privući kupce. S druge strane Sekiro je odličan i iza sebe ima vrlo glasnu bazu fanova koja drži igru relevantnom godinama nakon izlaska, što uvijek dovodi nove igrače. Zbog toga (ok, i zbog toga što je Activision u pitanju), cijena ne pada.
Postoje izuzeci, naravno, ali oni su upravo to – izuzeci.
prayer Ovo je otprilike kao učenje fizike u srednjoj školi. Za sve se podrazumijevaju idealni uvjeti. Međutim, na faksu te uče da uzmeš u obzir puno više parametara s kojima se sretneš u stvarnom svijetu. Kvaliteta je samo jedan, ne toliko dominirajući aspekt.
Marketing, popularnost IP-a, teritorijalna dostupnost naslova, lokalizacija, zajednica koja stoji iza tvrtke, sve to ima vrlo snažan utjecaj na konačnu cijenu. Kao i, kao što sam spomenuo, trošak produkcije.
Nintendo je odličan primjer zajednice koja omogućava jednoj tvrtki da svoje igre nikada ne stavlja na popust. BotW izađe, bude izvrsna igra, prodaje se ko luda, konstantno se hvali i nema potrebe snižavati cijenu. Izađe Pokemon: Legends. Tehnički je igra za PS2. Ljudima nebitno jer je kombinacija Pokemon i Nintendo brenda. Dan danas se prodaje ko ludo po AAA cijeni i ne mora na popust, a kupovina opravdava produkciju koja očito nije AAA razina. Kvaliteta jednostavno ne igra toliko jaku ulogu, samo što si volimo mazati oči idealnim svijetom, onim u kojem se trud nagrađuje, a lijenost kažnjava.