Nakon cca 20h u igri početni dojam se pokvario i isplivale su određene mane na površinu. One koje mi ovako padaju na pamet su sljedeće:
- količina protivnika - za takav tip igre jednostavno ih ima previše i to živcirajuće previše, pogotovo kad sam u Umbral svijetu. Čak većina njih nije niti teška no jednostavno ih ima previše.
- pozicioniranje vestige-a (checkpointova) - npr. porazim bossa i normalno bi bilo da se nakon bossa nalazi checkpoint no to nije tako. OK, postoje točke gdje se mogu postaviti "random" checkpointovi no u nekim slučajevima niti to nije odmah iza bossa. Potpuno retardirano i nepotrebno.
- borba - iako postoji stvarno velika mogućnost izbora oružja i spellova borba jednostavno nije na razini soulsborne igara, Nioha ili čak Lies of P-a. Označavanje protivnika je katastrofa te prebacivanje s jednog na drugog nije ništa bolje. Sve nekako djeluje sporo i tromo.
Atmosfera u igri je odlična, tehnička izvedba solidna (barem ovo što sam igrao) te nisam primjetio nekih znatnijih padova fps-a (govorim o PS5 verziji). Bez obzira na mane igra je igriva i igram je i dalje. No kad se uspoređuje s naslovima iz kojih vuče temelje jednostavno nije na toj razini. Vidi se da su pokušali ubaciti određene novotarije koje bi razlikovale igru od soulsborne igara no bilo bi bolje da nisu jer većinu toga su odradili loše te bolje da su onda kopirali soulsborne i u tim segmentima.
S obzirom da se igra dosta uspoređuje s Lies of P, prema dosad viđenom u LotF-u smatram kako je Lies of P bolja i kvalitetnija igra.
Igram dalje pa ćemo vidjeti no dojmovi s početka su se ipak promijenili.