Ako nisi točno pročitao ili nisi shvatio pojam rebrandinga i na što se misli u tekstu:
"Rebranding is a marketing strategy in which a new name, term, symbol, design, or combination thereof is created for an established brand with the intention of developing a new, differentiated identity in the minds of consumers, investors, competitors, and other stakeholders. Often, this involves radical changes to a brand's logo, name, legal names, image, marketing strategy, and advertising themes. Such changes typically aim to reposition the brand/company, occasionally to distance itself from negative connotations of the previous branding, or to move the brand upmarket"
Na to se misli...a najveća usporedba ide sa PS3 u tom području i onim što je PS3 napravio 2009. kada su predstavili Slim PS3, pojeftinili ga, promjenili sve vezano uz prijašnju negativu, predstavili hrpu igara te se jedva oporavili.
Xbox Slim se spominje samo kao nešto što bi bilo logično nakon 2.5 godine te bi pomoglo u mjenjaju imidza jer ekipa pamti sve.
i kad pročitam naslov, što očekivati od Microsofta u 2016., ne očekujem u tekstu usporedbe s konkurencijom ili kako je to konkurencija bolje napravila. jesi li tako nešto pisao u tekstu o PlayStationu?
S kime bi trebao usporedivati PS4 što se tiče konzola?
Pa bi ovo isto napisao i što onda? Hoću li sa WiiU usporediti?
Za PS4 su napisani problemi i manjak mogućnosti na PSN-u, remasteri, fail Vite, manjak eksluziva u 2 godine...??
Isto tako piše da je konkurencija napravila besplatnu X360 emulaciju, a Sony naplaćuje PS2 emulaciju, W10 povezivost, nekoliko skroz novih eksluziva...zbilja samrt? Ne bi rekao.