Kupio HFW collector's za 380kn na Sophoslabu i oni mi otkazali narudžbu pa promijenili cijenu na webshopu na 600kn, @Brijac ima li nade da se borim 😝

    Brico trenutno kad je čuo poziv za inspekciju.

    Fetty

    Naravno da ima, večeras ili sutra nešto složim pa ti pošaljem upute.

    Odmah mi je dan uljepšan 😆

      Fetty Kupio HFW collector's za 380kn na Sophoslabu i oni mi otkazali narudžbu pa promijenili cijenu na webshopu na 600kn, @Brijac ima li nade da se borim 😝

      Znači ovak, za početak im pošalji e-mail, naslov e-maila stavi “Prigovor” i napiši nešto tipa:

      Poštovani,

      naručio sam to i to (broj narudžbe: xxxxxx), a Vi ste mi narudžbu otkazali i nakon toga povećali cijenu artikla. Molim Vas isporuku artikla po cijeni po kojoj je naručen.

      Lijep pozdrav

      Brijačev prijatelj Ha-Ha-Ha

      Ako odbiju onda ćemo zaprijetiti ispekcijom i ako i to ne urodi plodom šaljemo na inspekciju.

      • [deleted]

      • Uređivano

      Koji pizduni, zaprijeti im se inspekcijom

      “Ne smije se prodavat sa minus maržom” tko to kaže, njihov šef 🤣

        Fenix Njah, zadnji put sam kod njih uzimao prvi Xbox i neki USB stick za backup i mrežni adapter za PS2 (zbog spajanja modanog HDD-a). Već dugo ne poslujem s njima.😃

        Fenix još uvijek ga ima po toj cijeni (599kn)upravo sam tamo.

        Što se tiče slanja inspekcije, trebaš biti osoba vrlo upitnih moralnih vrijednosti da maloj firmi s nekoliko zaposlenih šalješ tako nešto zbog ljudske greške. Netko ostane bez posla jer je unio krivu cijenu na artikal koji i inače ima više nego fer cijenu. Nekad treba biti čovjek i shvatiti da smo svi ljudi koji griješimo.

        • [deleted]

        • Uređivano

        doctorfreak je ako prodaju ispod nabavne cijene sa ciljem eliminacije tržišne konkurencije, ali ovdje se ne radi o tome i mislim da postoji u zakonu neki dodatak u kojim slučajevima se smije.

        edit: ali oni to ne bi trebali prodat po ispod nabavnoj vec bi trebali iz svog troska nadoknadit razliku, ali ako nije bilo plaćeno pa od njih stornirano sumnjam da se može išta izvući.

          [deleted] platio karticom, skinuli mi novce s kartice, navecer isti dan vratili novce

          Ali dajte se nemojte ciganiti. Pa kako vam se da. Kaj nije već ovih 599 dovoljno nisko?

            Tzereen to je ta cijena za koju se žale. Sad stoji i dalje 599, ali je rasprodano. Ja sam pitao jer mi se čini da je netko s foruma bio uspio kupit

              Fenix mislim da se žale za 300 kn jer je greškom bilo 300.

              Edit:

              Da, provjerio sam prethodne postove. Bilo je 380kn greškom. Zato su se sad raspisali oko tih 380 i odbijanja.

              Edit2:

              Nemojte se ljutiti ljudi, ali mislim da fakat nema smisla prigovarati na to. Ljudi su fulali. Znaš i sam da jesu. Sad se ić pozivati na inspekcije i ne znam kaj zbog toga…

              • [deleted]

              Nije ciganjenje, nebitno koji iznos.

              Da znaju poslovat pojeli bi tih jadnih 200 kn gubitka i jos mu poslali mali poklon u znak isprike zbog otkazivanja narudzbe, a ne srali kako ne mogu prodat ispod nabavne cijene.

              Nema dućana koji će ti poslati nešto sa krivo unesenom cijenom, niti postoji svemir u kojem je moralno prijavljivati takve stvari inspekciji.

              Čudno mi je da nemaju takve stvari pokrivene u uvjetima poslovanja.

              Kolko sam se takvih mailova napisao kad je neko iPhone stavio na web za 300kn… uvijek je bilo likova koji misle da je dućan to obavezan isporučit, al to nije slučaj.

              Kad dobiješ 250 narudžbi za takav artikl onda nije baš lako dućanu to sam tak pojest.

              Firma mi radi na webshopu i baš sam prošli tjedan pričao sa pravnicom oko ovakvih slučajeva.

              Ako je web napravljen na način da nakon vaše narudžbe istu mora potvrditi web administrator ima zakonski pravo vašu narudžbu odbiti/stornita šta god i nemate pravo žalbe. To treba biti i jaano navedeno u uvjetima.

              Ako nema potvrde web administratora tu je pak drukčija priča. Možete se žaliti i postoji mogućnost dobivanja artikla po pogrešnoj cijeni, pogotovo ako nije u uvjetima navedeno da u bilo kojem trenutku mogu poništiti narudžu.