The Callisto Protocol nije razočarao u prvim recenzijama, ali nije igra godine
Koliko vas je igralo inovativni Dreams?
foggy ma ovdje već po samom coveru igre vidiš da je generična. Ali nekad je i to dosta ako želiš malo akcijskog horora u ove hladne dane. Ja sam osobno znao što očekujem od ove Dead Space kopije i to je OK. S druge strane, vjerojatno nije OK od mene dati lovu za takvu jednu igru uzimajući u obzir situaciju u kojoj ću se ubrzo naći. Ali da sam pametniji…a to je sad već neka druga tema.
Flipper Recimo, jedan Returnal je za mene do sada najinovativnija PS5 igra i jedna od najboljih, ali da se nešto prodala i nije.
Za mene prodajni rezultati nisu nikakav odraz kvalitete igre ili njezine inovativnosti. I slažem se, Returnal je baš igretina koja je donesla što mnoge druge nisu.
Flipper ma ovdje već po samom coveru igre vidiš da je generična. Ali nekad je i to dosta ako želiš malo akcijskog horora u ove hladne dane.
Želim, i igraćese I onda ću napisat da igra nije inovativna
Igra se zove Calisto Protocol. Iz naslova se vidi da je to mindset iz 2005. godine. 6/10 na neviđeno.
yakuza_stinger Igra se zove Calisto Protocol.
Igra se zove The Callisto Protocol
Kada smo se već dotaknuli inovacija.
Za koliko igara u zadnjih par godina možemo reći da su inovativne.
Naveli ste Returnal i Dreams. Osim toga?
- Uređivano
Returnal je sjajna igra, no neznam po čemu bi bila posebno inovativna.
Rogue like žanr je postojao i prije
Priča koja je metafora za mentalno stanje protagonista isto nije ništa novog
Random level generacija je postojala za elder scrols 2 daggerfall iz kamenog doba
e sad jel mozda kombinacija svega toga inovativna, ko jako fini čušpajz. Moguće, po meni je to jedna od rijetkih igri za koje bi reko da mi drago da imam ps5
Isto kao i doom 2016 nije izumio glory killove (imao ih je npr duke nukem forever koji je bio shit)
Bit inovativan ne znači nužno biti dobar, Calisto protocol ne mislim igrat sad jer mi se ne gleda slideshow na kompu a imam ps plus extra od nedavno pa rađe odigram returnal opet
deathwish Returnal je sjajna igra, no neznam po čemu bi bila posebno inovativna.
Za mene je to prvi susret sa igrom koja u 2 sekunde učita levele, u kojoj sve pršti detaljima, koja je sklopila sve što navodiš u ruho next-gen igre, koja je fast-paced i brutalno zabavna sklapajući sve apsekte koje ima. Nije inovativna da je izmislila nešto novo tipa nove mehanike, način na koji se priča, ali je jedna od jedinih ili rijetkih koja je sve što nudi sklopila da to funkcionira na jednoj zavidnoj razini koju ja nisam do sada vidio.
deathwish e sad jel mozda kombinacija svega toga inovativna, ko jako fini čušpajz.
Da, tak to nekak u Returnalu vidim.
deathwish Isto kao i doom 2016 nije izumio glory killove (imao ih je npr duke nukem forever koji je bio shit)
Za mene je taj Doom spojio glazbu koja je napisana isključivo da te poveže sa svakom situacijom u kojoj se nađeš, i pisana je iz jedne druge perspektive koje je meni totalno promijenilo percepciju Doom guya. Ne kažem da tog nije bilo prije, ali ovdje je Mick Gordon napravio krista u malom i digao doživljaj na razinu koju ja nikad nakon toga više nisam doživio. Možda pomaže što volim metal, a igra je metal as fuck.
Signalis, naprimjer, je vrhunski primjer SF horora koji mijenja formulu toliko da se istakne, npr. zanimljivom retro-futurističkom estetikom, surealnom i jako intrigantnom pričom, kreativnim zagonetkama… za razliku od evo Callista kojeg još ne mogu prosuđivati, ali se iz aviona vidi da će pucati na sigurno, pa i izgleda skoro kao Dead Space klon.
Baš šteta za ovaj naslov, uzeti na debelom popustu kad srede igru.