DarkPunisher Prvo, kampanja jedna od najlosijih u serijalu? Prvi glas.
Da sam išao u detalje, morao bih pisati o spoilerima što nisam htio u recenziji baš. No mogu malo više ovdje.
Kao prvo, radnja je stvarno loše napisana jer je u glavnim odlukama kontradiktorna radnjama u misiji. Hassan dođe u SAD da bi raznio par automobila i da bi onda bježao opet preko granice. Kada ga se ulovi, odjednom gase pusti jer ga zakonski ne mogu zadržati, unatoč tome da nitko ne zna tko su oni i unatoč tome da su prije toga pobili polovicu Meksika. Isto su napravili s Valerijom, odjednom ju puste jer ju kao ne mogu zadržati nakon što su napravili invaziju na bazu čiji su vojnici počinili genocid. Ili nagla otmica Laswell samo da se u čitavu priču ugura Farah. Da ne govorim o apsurdnom konvoju od 200km.
Mehanike se tu direktnu upliću. Dodaje se toliko različitih mehanika koje su jako površne i sve su napravljene u okviru onoga što Call of Duty je – pucačine. Kombinirano s lošim AI-em, stealth postaje bolno naporan, vožnja frustrirajuća, a otvoreni leveli samo prazne mape koje i dalje imaju svoje linearne sekvence koje se u svakom prelasku i dalje odigraju. Borba protiv tenka postane apsurdna frustracija jer se na igrače bacaju spužve od oklopljenih neprijatelja, dok suborac doslovno sjedi na stepenicama i čeka da ti odradiš sav posao.
Bugove koje si spomenuo su u ovom trenutku fixani, ili samo ja imam srece jer meni osim par crasheva prvih par dana igra radi besprijekorno.
Da, neki su popravljeni nakon nekoliko dana, ja sam ih i dalje iskusio i prema njima strukturirao recenziju jer u jednom trenutku moram prestati igrati i početi pisati. U tom trenutku je bugova bilo jako puno.
Los progression? Ne bih se slozio iz razloga jer su primjerice attachmenti zakljucani iza levelanja odredenih puski, sto te tjera da izades iz komfor zone i igras sa svime i svacim, a fala bogu ima 51 oruzje ak se ne varam.
Meni se isto sviđa sustav motiviranja igranja s drugim oružjima, ali jednostavno ništa u tom aspektu nije pretjerano atraktivno. Dodaci na oružje jednostavno ne donose toliki utjecaj na igru, a skinovi su doslovno samo boje i ništa drugo. Postoje blueprintovi, ali ih je znatno manje od generičnih skinova. Vjerujem da će stvar biti bolja dolaskom sezona, ali ako igra ima određeni datum izlaska, očekujem sadržaj od tog dana, ne kasnije.
Ne znam sto si mislio na ovo sa scoreboardom, pa pise sve sto treba ovisno o modu?
Nema niti jednog razloga da bi se neke informacije zakidale ovisno o tome koji se mod igra. Ako se napredak motivira rješavanjem Challengea, onda očekujem u svakom modu moći vidjeti koliko sam imao killova, pogotovo jer se na kraju meča to svejedno pokaže. Različiti modovi imaju različite podatke, a prostor ne može biti izlika.