Zvuk je fantastičan! Baš vrhunski.

Slušalice i atmosfera ubija. čeka se večer…

I vizualno izgleda fantastično. Malo sam moro poštelat HDR potavke, ali sve u svemu, vrh

Fenix je promijenio naslov Silent Hill 2 Remake.

foggy a uopće nije toliko detalja da se to dešava

Ne bi baš to rekao. Kad pogledaš maglu i RT i interakciju te dvije stvari, doslovno je jedna od tehnički najnaprednijih igara ikad. U interijerima su detalji posvuda.

Al moralo bi na konzolama bolje i stabilnije. Nema načina da se zaobiđe ta istina.

    wooddiebone doslovno je jedna od tehnički najnaprednijih igara ikad

    😃 aj dobro

    wooddiebone doslovno je jedna od tehnički najnaprednijih igara ikad

    Giphy - Blow Your Mind Wow GIF by Product Hunt

    U tvoju obranu definitivno očekujem neku nagradu na kraju godine za najljepšu maglu ikad.: p Nije baš ona razina RE2 remake vrhunskog prikaza uzevši u obzir da je igra rađena za ovaj gen, ali tko bi rekao da će od Konamija stići toliko dobri UE5 naslovi koji pomiču dosadašnje granice same estetike prikaza i tehnikalija.

      Igra je predivna; igram na quality i baš izgleda super.


      Ono šta vidim po internetu, ne igrat ovakvu igru jer ti se ne sviđa dizajn tog i tog lika ili jer je prečista prezentacija je totalno idiotski razlog jer se radi o izvrsnoj igri sa odličnom prezentacijom. Vjerovatno će na PRO biti quality i 60 FPS, ali meni se neda čekat.

      I jedno drugo je glupost jer doslovno mozes upalit retro filtere u postavkama, a lik je sasvim ok. Ajd, jakna mu je pregenericna, ali onak jako bitno nema sta.

      Bas odlicna igra, za sada jedine zamjerke fps, i malo fajt zna bit drljav kad ss nisani, a najgore sta me ovi otrovni kiseli neprijatelji i kroz zid roknu.

        foggy

        Ovo su meni postavke:

        Max Lum - 1500
        Mid Lum - 25
        Min Lum - 6.4
        HDR Brightness - 1.90

        HGiG uključen

        TCL 65C809

        Sa dinamičkim kontrastom na Low izgleda još malo bolje, ali tada se u nekim uglovima može pojaviti "crushed black" pa ga ne koristim.
        Neznam, meni sa HDRom izgleda fantastično; i naravno qulitay mod jer performanse isključuju napredne postavke Luma GI i tada nema odsjaja od svjetla u mračnim prostorijama.

        foggy

        Ovo za drljav fajt…

        Uvijek se starim igrama ovog žanra to stavlja kao plus! Kada god gledam neki video za usporedbu ili komentare na gafu, jako, jako često se loše kontrole i kamera stavljaju pod pluseve te starije igre jer kao, to je doprinosilo napetosti!

          Zero

          Mislim da nisu baš još vidjeli zapravo kaj ova igra radi sa svjetlom i maglom.

          Rosewater Park me izuo iz cipela, a to je tek početak.

          doktor1

          Niti su bile lose kontrole, niti je bila losa kamera. Tromije od modernih igara, ali mogao si se naviknut i bit precizan s njima kao i sa danasnjim kontrolama. Fiksna kamera ima svoje prednosti, pogotovo u hororima.

          Nisam bio nahajpan ali sam gajio nade da dobro ispadne da se napokon osobno upoznam sa serijalom kako treba (iako nikad nisam igrao, znam pricu skoro po svake igre iz serijala) tako da jedva cekam za vikend uzet igru, nagovorili ste me

          Odigrao sam večeras kod @famuluscaelum otprilike prvih sat vremena (taman izašao iz Neely's Bara) i moram priznati da sam baš ugodno iznenađen. Bio sam izrazito skeptičan oko ove igre jer mi je kao velikom fanu izvorne SH trilogije, a pogotovo dvojke, pokušaj da se SH2 rimejka otprilike u rangu pokušaja rekreiranja Mona Lise s tim da definitivno nije pomoglo ni kad sam čuo da je baš Teamu Bloober povjeren taj zadatak (iako su neke njihove igre zapravo vrlo solidne).

          Ipak, ako je suditi prema inicijalnim dojmovima, čini se da je skepsa bila neutemeljena. Atmosfera i estetika su izvanredno pogođene , a tranzicija kamere iza leđa lika nije im nimalo naškodila. Ulice Silent Hilla izgledaju predivno u svojoj oronulosti, osvijetljenje je maestralno, okoliš i interijeri su detaljni i imaju onaj specifični prljav izgled specifičan za serijal, a magla je pak priča za sebe i na trenutke izgeda gotovo fotorealistično. Borba je mesnata i visceralna, a opet je zadržala dozu nezgrapnosti taman u tolikoj mjeri da pri svakom susretu s neprijateljima izazove osjećaj nelegode. Igra je u meni uspjela postići onaj feeling kao da igram nešto što poznajem kao svoj dlan i da se osjećam kao doma, a opet mi je sve bilo nekako novo i vuklo me na daljnje istraživanje čemu je svakako pomogla i činjenica da su Blooberovci okrenuli redoslijed nekih događaja i dodali neke nove lokacije. Pritom mi se čini da ipak nisu pretjerali (barem zasad) i da su sve promjene odrađene vrlo nenametljivo i u duhu originala, a većina novih lokacija koje se može isražiti ionako su potpuno opcionalne.

          Naglasio bih svakako da sam igrao u quality modu jer mi performance sa svojih 60 fps-a jednostavno narušava imerziju u ovoj igri i stvara mrski soap opera effect, no igra se i tako vrti odlično i bez većih problema Također, radi što veće imerzije pogasio sam sve elemente HUD-a na ekranu, kao i vignetting kod napada i ozljeda i to je funkcioniralo bez ikakvih problema budući da James kao i u originalu okrene glavu prema svim bitnim predmetima s kojima se može izvršiti interakcija, a njegovo fizičko stanje lijepo se može pratiti iz njegovog držanja i boje svijetla na DualSenseu.

          Kao minus bih možda istaknuo da mi je falio neki oblik noise filtera u igri kao opcija jer bez njega sve izgleda nekako previše bistro i možda se zbog toga malo gubi onaj element nadrealnosti koji je krasio original. Noise filter doduše postoji u sklopu nekog 90's filtera koji bi valjda trebao simulirati sliku na starim CRT telkama, no s njim je slika previše isprana i vignetting je preizražen pa zapravo narušava atmosferu i imerziju umjesto da joj pridonosi i bolje ga je ne paliti. Također, face likova (donekle Jamesa i u većoj mjeri Angele) nisu mi baš pogođene po guštu i nemaju onu prepoznatljivu ispijenost i izmučenost karakterističnu za originalnu trilogiju, no sve ovo je zapravo cjepidlačenje i vrlo se brzo i lako na to navikne i zaboravi.

          Sve u svemu, a pod pretpostavkom da igra do kraja isprati ovaj dojam koji je ostavila na početku (za što vjerujem i nadam se da hoće, iako si dozvoljavam zadržati malu dozu skepse dok ne odigram do kraja), čini se da smo dobili poslasticu za sve fanove legendarnog originala, ali i za sve ljubitelje žanra koji se sa serijalom susreću prvi put. Jer iako ovaj remake (barem meni) sigurno nikad neće zamijeniti i nadmašiti original, ostaje činjenica da je napravljen iznimno kvalitetno i s velikim respektom prema izvornom materijalu i kao takav svakako ima svoje mjesto pod suncem. Osim toga, ako postigne komercijalni uspjeh možda uspije revitalizirati serijal i pokazati da na današnjem tržištu još uvijek ima mjesta za ovakav suptilniji tip psihološkog horora.

          doktor1 nema veze ciji, fantasticno izgleda 😁 tek danas u skoro 2025. vidimo koliko je CP77 bio ispred svog vremena