Detaljna usporedba.

Nitko ne dvoji da je ogroman tehnički skok, ali baš ta beživotnost je davala prepoznatljivu Silent Hill 2 atmosferu. Beživotnost lica, beživotnost okoliša i prirode. Gledaš u Jamesa i Mariju, ali vidiš duhove. Vidiš nešto što je nekad bio čovjek.

    weky True remake izgleda super, ali previše detalja mi daje previše života okolišu.

    weky

    Weky pogodio sve iz prve.

    Bloober ima suptilnost pneumatske bušilice. Ne očekujem ništa od njih osim prosječnosti. Grafika nije sve.
    Iako je milion nekih stvari najavljeno, ništa čemu sam se nadao nije bilo.

    Umjesto da su napravili jebeni peace s Kojimom koji žudi da napravi neki horor i koji im je tu pred nosom, ne, oni idu poljacima, kreatorima Mediuma i Layers of Feara. Great. Da su makar išli praviti novi SH 5, pa fuck it, kako bude bude. Ne nego, idu remakeat Mona Lisu.
    Mona Lisa se ne rimejka. Mona Lisa se samo briše malo od prašine i sprema u bolji frame. Which leads me to my next dissapointment:

    Ništa od očuvanja originalne 4 igre za nove generacije konzola, nikakav jebeni običan 4k remaster u nekoj lijepoj kolekciji (ne računam onu abominaciju od HD remastera), dakle stari fanovi jebite se.

    Ništa od povratka originalnih kreatora (Team Silent) da prave novi SH interno… Dakle Masahiro Ito i Yamaoka u zalascima svoje karijere rade jebeni remake. Kako sam razočaran.

    Ovdje nije ništa drugo doli Konamija koji je pimp, a Silent Hill je starleta koju shippaju tko je hoće uzeti.

      Solid_Snake Ništa od očuvanja originalne 4 igre za nove generacije konzola, nikakav jebeni običan 4k remaster u nekoj lijepoj kolekciji (ne računam onu abominaciju od HD remastera), dakle stari fanovi jebite se.

      Rekli su već davno da su izgubili kod za originalni SH2, zato je i port na ps3 bio kakav je bio. Realno igru ni jedan emulator ne može točno reproducirat i jedini način da se ju odigra kako spada je na ps2 i crt-u što je svaki dan sve manje dostupno. Ne očekujem da ćemo tako skoro, ako ikad dobit neki način tu verziju odigramo na modernom hardveru i to je stvarno šteta jer će igra kroz desetak godina u potpunosti nestat.

        Krajnje gadljivo. Pljuska u facu svima koji su radili na originalu. Nadam se da Ito i Yamaoka imaju fini honorar od ovoga, jer i oni sami znaju da ovo nije u redu.

        SH2 ima izvrstan fan remaster na PC-u koji onu problematičnu PC verziju čini ultimativnim SH2 iskustvom, barem u mojim očima. Ostao sam paf koliko je skupina fanova to dobro odradila bez da ikako mijenjaju srž originala, naprotiv.

          sanzo

          Slažem se, ali na kraju dana to što su izgubili nije opravdanje. Može se vratiti itekako, ako je Square/Sony mogao, može i Konami. Samo je pitanje koliko žele novca uložiti da to urade.

          https://www.theringer.com/2018/2/6/16977448/bluepoint-games-master-of-video-game-remasters-shadow-of-the-colossus

          The source code Bluepoint receives when it starts a project—essentially, the final build of the game that’s sent to the publisher when a product is ready for retail—is an almost impenetrable black box, the patchwork proceeds of years of complex labor. Bluepoint’s first task, Dalton says, is “to tear it apart and figure out how it works, how it’s assembled, and reverse-engineer the entire thing, and then you look at it and say, ‘How do we fit this within our processes and our pipeline, and how do we need to modify our existing processes to fit what they were trying to do?’” While games are written in a limited number of programming languages, each developer has its own dialect, full of phrase and idioms unique to its work. In theory, Bluepoint can consult with the original architects if the studio runs into something that doesn’t make sense. In practice, though, Bluepoint tries not to pester its partners, which would eat into the time they save by outsourcing. “That’s why a lot of publishers like us,” Thrush says. “We’re pretty independent.”

          https://www.imdb.com/title/tt4877728/trivia/

          Since the release of original Kingdom Hearts (2002) the original source code of the game had been lost which meant developers had to recreate the code by extracting data from retail copies of the game.

          krpa A to je isto očišćena i ispeglana verzija.

          https://enhanced.townofsilenthill.com/SH2/about.htm

          Prođi kroz usporedbe sa ps2 verzijom. Objekti su i likovi su jasniji i fali onaj specifičan stil koji je original imao. Izgleda dobro i može se odigrat tako, ali jednostavno nije isto.

          @Solid_Snake

          Vjerujem da bi se moglo rekreirat, ali ne vjerujem da će konami to ikad napravit, niti dat nekom da napravi. Remake je više nego sam očekivao od njih.

            krpa

            Slažem se, da nije fanova ostao bi onako gadan PC port kakav je po defaultu.
            Predlažem da ostali pogledaju ako nisu upućeni koliko je samo sitnica popeglano i poboljšano.

            https://enhanced.townofsilenthill.com/SH2/

            Ali ostaje žalosno da je jedini način da netko odigra ovo je da piratizuje igru (zapravo pitanje koliko je ovo piratizacija, a koliko abandonware). I da ima PC.
            Konzolaši zaboravite.

            Ajmeeeee zaštooooo su serijali poput Suikodena, MGS-a i Silent Hilla morali biti Konamijevi.

            ZAŠTOOOOOO

            @sanzo

            Da, s obzirom o kome pričamo i dobro je. Moglo je biti na kraju dana HIT THE LEVER.

              Solid_Snake Ali ostaje žalosno da je jedini način da netko odigra ovo je da piratizuje igru (zapravo pitanje koliko je ovo piratizacija, a koliko abandonware).

              Lik objasnio! (od 1:51)

              sanzo Mislio sam da se sprdaš dok nisam vidio na streamu kasicu.

              sanzo

              A ne znam, igrao sam ga i na PS2 i Enhanced Edition i izuzev te ispeglanosti feel i atmosfera su i dalje na mjestu. Nema nikakvih većih odstupanja tijekom igranja da pomisliš "nije to to kao PS2 verzija". Mislim da se i taj blurrani look može dalje podesiti ako netko više preferira retro zmuljanost tekstura ili pak neki filter.

              U svakom slučaju svejedno bi bilo lijepo vidjeti pošteni official remaster i da se u kolekciji nalazi prvih nekoliko igara.

                Meni su osobno i kasniji nastavci bili dobri (Origins možda najdraži od njih), ali da, prva 4 bih stavio u te neke esencijalne SH igre. 😃

                The Room se za dlaku tu provukao ali i dalje je to većinu vremena klasični SH.