Zar igra nije rađena za UE5? Znam da se plejka gušila sa Matrix demo.
Recenzija | A Plague Tale: Requiem
Nije. Njihov engine
doctorfreak Problem je što se gaming tvrtke otvaraju radi zarade na prvom mjestu a ne da se naprave savršene igre bez obzira na cijenu.
- Uređivano
Deadwalker Malo mi idete na onu stvar likovi poput tebe koji se sprdate na svaku hebenu napisanu rijec.
Ali evo za tebe pametnjakovicu idem napisat sa navodnicima "savršenu". Jesi sad zadovoljan? Dal sad svacas poantu napisanog ili ipak ne?
Svatio si ti i prvi puta, al ajmo hebat jako konstruktivno svaku osobu radi jedne mozda malo nespretne rijeci za koju moze bilo ko sa iq-em vecim od 70 svatit retoriku znacenja.
A s druge strane kad si vec toliko konstruktivan evo za nekog je savršena igra koja je ocjenjena 10/10 jer ne postoji veca ocjena na skali.Pitaj @Tzereen on ti zna za takve. Pa mi nije jasno čemu ovakve slikovite provokacije?
Jer ovo nije ništa drugo nego provokacija. Ali ja za razliku od tebe barem ponekad napišem nešto konstruktivno.
Jel ti treba možda još koju rijec pojasnit?
- Uređivano
Nisam ništa pisao jer mi se iskreno nije dalo zbog količine gluposti koje su ispunio napisati u toj rečenici.
Nije sve u novcima, no ipak, uz dobre / ambiciozne projekte (što ova igra je) tvrtke na kraju žele i zaraditi. “Bez obzira na cijenu” je taj dio na koji se zapravo osvrćem. Naime, možda su ostavili performance modove za neki patch dok ne krene cash flow od prodaje igre kako bi dalje sve mogli financirati, s time da je datum izlaska bio već sigurno ranije definiran u ugovorima s izdavačima. Dodaj u računicu visoku inflaciju, remote work vjerojatno dobar dio projekta zbog korone koji poprilično smanjuje produktivnost i komplicira logistiku i što sve ne.
Nije ovdje u pitanju ogromni projekt s beskonačnom lovom u produkciji, niti je ovo realno AAA igra. Čak da ne izbace 60 fps mod, nije ovo multiplayer pucacina da bi zbog toga igra bila neigriva.
Ovo za IQ i manjak konstruktivnih postova, na taj level komunikacije se neću spuštati. Nisam mislio ništa loše (prema tebi osobno), samo se ne mogu uopće u kontekstu ovakve igre složiti s navedenim. Možda je takva gif reakcija bila pretjerana s moje strane, ako je, isprike zbog toga.
Npr, Gotham Knights isto nema performance modove, no to je recimo igra gdje se to može kudikamo više zamjeriti budući da se radi o akcijskom naslovu visoke produkcije gdje je fluidnost u gameplayu dosta važna budući da je cijeli combat baziran na pravovremenim reakcijama igrača.
Iako smo cak i mi konzolasi postali razmazeni s 60 FPS-a mislim da u ovoj igri to nije neophodno da bi se uzivalo. Isto kao sto mi kao igraci ne moramo kupiti igru ne mora ni dev ubacivati funkcije ili opcije koje bi mi htjeli. Na kraju krajeva i recenzenti bi ju popljuvali da je u ovom stanju kakvom je neigriva sto ocito nije.
Obzirom da igra izgleda isto a nekad i bolje od Horizona 2 nije ni čudo 30 frejma i 1440p. To opće netreba uzimati kao nešto loše. Prava next gen igra.
Ima i brdo štakora na ekranu koji su zahtjevni sami po sebi.
Treba pričekati koji patch, možda dobijemo opciju 60 frejma.
Idem testirat
Sterlok S obzirom da imaju svoj engine vrlo vjerovatno im je prvenstveni plan bio 30 fpsa u startu. Da bi na konzoli dobio skok s 30 na 60 moraju se editirati animacije za veci fps što je dupli posao.
Prednost je ta što su ciljali i na bolji grafički prikaz, ali sam i dalje osoba koja preferira manje detalje a veci fps.
Po meni bi 60 trebao biti standard nevezano za igru.
- Uređivano
- Uređivano
Igra na sve 3 konzole ima 40fps 120Hz mod.
Ako imate takav TV koji to podržava.
Izuzev padova kad su štakori na sceni i destrukcija, znači više manje scripted eventi nema padova ni sttuteringa. Kod igranja je to lockanih, stabilnih i čvrstih 30 frejma.
Igra je next gen koji smo čekali, konzolaške verzije ništa ne zaostaju za PC ultra postavkama, možda sjene i AF filtering, tu i tam koja trava više ali to su zaista nijanse.
PS5/SX su u rangu 3060ti ili čak 3070ti ako ne uključimo DLSS i to 3.0 verziju koji zapravo generira frejme.
4k nativni, ultra postavke, 60 frejma rezervirani su za RTX 4090. Igra je kod mene, nastavlja se dalje nakon Modern Warfare 2.
Prvi dio mi je jedna od najdražih "indie" igara a već vidim bude i ova. Ne dozvolite da vas tih 30 frejma (koji opće nisu loši) spriječi u igranju jedne od najboljih ali i najljepših igara godine.
- Uređivano