member Uzeo bih to sa dozom rezerve s obzirom koliko im je važnih ljudi otišlo i utjecaja onlinea na serijal zadnjih 10 godina. S druge strane ovako na prvu trailer izgleda odlično, Lucia u par sekundi ima više karizme nego Aloy u dvije igre.
Shvacam odredenu razinu skepse, ali Rockstar nije samo Houser. AAA igre funkcioniraju na puno drukciji nacin od filmova, nemaju jednog scenarista vec citavu sobu pisaca koja kontinuirano radi na prilagodbama scenarija. Nema sumnje da je Houser izuzetno kreativan spisateljski um, ali ne vjerujem da je svaku sitnicu svake igre upravo on napisao. Suradivao je s kolegama koji su sigurno vjesti u svom zanatu.
Najbolja analogija koju mogu povuci je Damon Lindelof, pisac serija Lost i Leftovers. Dok se prva smatra izuzetno utjecajnom, ujedno je i kritizirana zbog gubljenja fokusa u kasnijim sezonama. Sam Lindelof je priznao da se to dogodilo jer je htio potpunu kontrolu nad scenarijem, sto je kasnije ispravio u Leftoversima i prenio na Watchmene. Koristio je spisateljsku sobu i napravio kvalitetne serije koje su se isticale svojim scenarijem, a pogotovo dijalozima.
Takoder, mislim da nema smisla omalovazavati likove iz drugih igara, osim ako je poanta izazvati reakciju. Pogotovo vrijedi za Aloy koju si izgleda posve krivo interpretirao. Ona je osoba losih drustvenih vjestina, zatvorena i sklona je ne vjerovati drugima zbog okolnosti u kojima je odgojena. Kroz Zero Dawn se njen karakter gradi prema klasicnom heroju, dok se u Forbidden Westu i Burning Shoresu vidi napredak same osobe. Otvorenija, karizmaticnija, daje naznake svoje osobnosti zbog cega postaje vrlo mesnati lik. Specificno je napisana na taj nacin.