Fico Čekaj prvo si se složio s Fenixom da bi mogla biti najveća greška, a sad misliš da je to skroz korektna odluka?
Pa po ovim dojmovima, furat će se na neke dinamične eventove i borbe, kažem sve je to krasno i divno u početnim satima, ali nakon brda sati može postati samo frustracija.
Ja mislim da apsolutno svaka igra mora imati fast travel, možda ne takav da je dostupan u svakom trenutku i bilo gdje ali neku vrstu sigurno da. Ili da se otključa nakon nekog vremena pa nek igrač odluči sam želi li ili ne "imat avanturu".
Ili tipa ovdje bi mi bilo idealno da gradovi/mjesta imaju nekakve portale za fast travel, a da za questove koji su van naselja moraš ići pješke/mountom ako ima. I tu bi opet ostavio one fast travel tokene (ograničenog broja recimo) tako da ih taktički postaviš na mapi da ti je opet sve relativno nadohvat ruke. Na taj način ukloniš frustracije za ove tekuće stvari poput quest givera i trgovaca ali ostaviš dozu planiranja i pripreme za questove ( s tim da opet taj put mora biti popločan zanimljivim i konstantim nagrađivanjem igrača ).