Nakon ponovnog prekucavanja na PS5 i preigravanja mogu reÄi da se slaĆŸem sa
CarcinogenSDK, inaÄe poznati igraÄi speedrunner RE naslova, no damage, no healing i takve spike.
Dakle balistika oruĆŸja u igri.
KuĆŸim da su iĆĄli na "realizam" uvodeÄi bullet travel time, handshake, recoil i sporija izmjena kao i reload.
To Äe proÄi kod casual gamera ali nekoga ko rukovao i bavi se naoruĆŸanjem dosta nervira.
Prvo, Leon koji je super vojnik i definitivno nadljudskih sposobnosti u RE svijetu sporije realoada i izvlaÄi oruĆŸje nego average vojnik u stvarnosti.
Ruke mu drhte non stop kao da ima parkinsona.
Meta bjeĆŸi i malo kreneĆĄ veÄ se poveÄa.
Kako je rekao CarcinogenSDK, radije bi da su greĆĄke prilikom gaÄanja moje nego radi igrine mehanike koja je dizajnirana da moraĆĄ pogrijeĆĄiti.
To se najviĆĄe osjeti na Shooting Range izazovu na konzolama prilikom kojeg igra ne dopuĆĄta da budeĆĄ brĆŸi od Leona odnosno samog gameplaya.
ZnaÄi gaÄanje kontrolerom iziskuje sreÄu.
Na PC-u postoji veÄi problem invincible framesa pogotovo ako je frame rate iznad 120.