• Gaming Vijesti
  • Gran Turismo 7 je novom zakrpom srušio servere i dodatno srezao premale nagrade u utrkama

Mislim da nitko ne kaže da su te transakcije dobra stvar, niti ih podržavamo. Samo se pretjeruje malo s obzirom da normalni progress u igri nije otežan postojanjem istih. Tko je ionako ikad u GT-u uspio skupit sve aute u igri, dok i nije bilo mikrotransakcija? Mislim da govorimo o vrlo malom postotku ljudi koji je uopće pokušavao. Ako igraš normalno igru završit ćeš ju sa više od 2 milijuna kredita i gotovo 100 auta u garaži, mislim da je to dosta. Već sad imam 50-ak autiju i 1.5 mil kredita + potrošenih 1 mil na aute i najviše na tuning. Ne vidim kako sam zakinut tim mikrotransakcijama, osim što ih vrlo suptilno i nenametljivo nude u igri, stvarno nisu trn u oku.

    yakuza_stinger Ako su nerfali igru na način da sada, karikiram, trebam par dana da skupim tu istu lovu za isti auto, onda to nije ok.

    Jesu.

    buz Oprosti, ali ako igra ima popis automobila, očekujem da ih mogu sve skupiti bez da moram dati otkaz kako bi posvetio svo svoje vrijeme da ih skupim. Očekivao sam igru koja slavi automobile, a dobio igru koja slavi inflaciju.

      Auti su skuplji nego u prošlim nastavcima, a love se zarađuje manje.
      Ako to nije nerfanje onda ne znam.

      Možda je pretjerana reakcija, al mene zanima kolko će morat zasrat da reakcija ne bude pretjerana.

      Zato nam se i događa to u induatriji.
      Zato kaj nam je sve pretjerano dok nije prekasno.

      Jesu serveri konačno proradili? Na poslu sam pa nemam pojma.

      Fico Očekivao sam igru koja slavi automobile, a dobio igru koja slavi inflaciju.

      To nekako ide zajedno.

      Grind je taman, a mikrotransakcije su tu za ove koji nemaju živaca i vremena za... igranje?

      Battlefront 2 su uništile mikrotransakcije. NBA isto. Brojne druge igre također. Ipak, oko GT7 su se ipak igrači nepotrebno uzjebali. Mislim da većina ovih koji prigovaraju oko mikrotransakcija uopće nisu zaigrali GT7, kako to obično biva.

      Na kraju krajeva, ne cijenim Overhypedovo mišljenje o igrama, jer on kvalitetu igre procjenjuje po tome je li mu za platinu trebalo tri ili deset dana. Za ovu je procijenio da mu treba više nego što je zamislio, pa je krivicu prebacio na mikrotransakcije.

      Mislim da je ljubitelj Gran Turisma sasvim drugi tip igrača.

        Always online je super,da nitko ne može modificirat save fajlove- by Kaz Jamauči.
        Zato ga uvesmo u GT Sport a naročito u GT 7,kako bi smanjili nagrade za osvojene kupove i prisilili igrače da nam daju još svoje love.

        Nema više davno nekad, postoji sad i trenutno...trenutno je situacija da svi radimo stresne poslove, te provodimo više sati na poslu nego davno nekad. Jednostavno rečeno, nemamo vremena za ovakve egzibicije koje se od nas traže. Čast svim ekstremnim ljubiteljima franšize, ali oprostite - kada skupite svaki mogući auto u igri - kakav ćete osjećaj imati na kraju? Zadovoljstva ili gorčine? Je li zaista pravi gušt 300 sati voziti jednu te istu stazu ili igrati igru kako želite, voziti što želite i pritom zarađivati istu količinu love?

        Smatram da u današnje vrijeme igre tu moraju biti prije svega da nas opuste, te da imaš uvijek pošten odnos između rewarda i grinda.

        U ovom slučaju to nije ....još im čovjek ne bi ništa niti rekao da namjerno nisu išli nerfati i te male načine zarade. Ove metode koje sam vam savjetovao bile su skroz u redu. Za recimo legendarnog Jaguara od 12 000 000 creditsa si mora voziti cca 8 - 10 h jednu te istu utrku i mogao si ga kupiti. S ovim načinom kakav je bio - zadovoljni su bili svi, oni koji su tu samo kratko, ali i dugoročno fanovi koji ipak imaju taj osjećaj da ipak moraju grindati za bolje aute.
        Po ovome sada, morate igrati 20h života za jedan takav auto - ili platiti 150kn za 1/6 automobila.

        O čemu uopće pričamo kada imamo trofej gdje morate kupiti jedan te isti auto 10 puta? Zna se što se htjelo postići s tim...
        Ne želite niti znati kakva ekonomija je bila prvih par dana prije day one patcha. Pokazao sam vam primjer onog Audi Joesta koji je koštao 10 milijuna, a sada je 1. Da je igra izašla kakva je tad bila, uff...

        Laf online kampanja, hm zvuci zbunjujuce. Mene zanima klasicni career mode, kupovina i tuning auta, kupovi i to, ne zelim nikakvo utrkivanje sa drugim igracima. Jel to mogu tu ili da odmah zbrisem igru?

          biver da, ne moraš igrati uopće online, imaš sve Cafe (kampanju) koja te vodi kroz sve, tjuning, kupovinu i karijeru

            OverHypedG E odlicno, samo mi nije jasno zasto to ne mogu igrat offline, stave u biti single player offline mode u always online igru. Tuzna odluka, ali nema veze, idem gradit zoloski vrt dok ne prorade serveri.

            weky Kako piše Mladen, sjećam se da smo u starim GT-ovima, davno prije bilo kakvih mikrotransakcija, danima vozili jedno te iste utrke za željeni auto.

            Ja se sjecam da nismo i igrao sam svaki gt od dvojke do sporta.

            Najskuplji auti u gt4 su one neke black edicije koje su oko 8 milijuna, dok najskuplji "normalni" auto je oko 5ipo.

            Takodjer ima si jedan cup u kojem bi zaradio brdo love i mogao si igrati b-spec, ako samo zelis grindati, a na kraju bi dobio prize auto koji mozes prodati za preko 700 tisuca creditsa. Samo repeat i milijuni padaju.
            Ima takvih kupova vise, ali ovaj je donosio najvecu i najbrzu lovu.
            Pricas napamet i to se vidi.

            Edit. Imam godisnji u 4. mj oko Uskrsa i krecem sa gt7, ali za sada na ps4 pa cu biti pametniji sto se tice te igre. Ekonomija je bila jako losa u npr gt5 i 6 pa je cak popravljenja malo u gt sport, ali daleko je to od ps one i two ere. GT4 je moja, vjerojatno, najigranija igra svih vremena i jedna od najdrazih ikada i sa svakim novim gt-om polako uvidjam da ce tako i ostati.

            weky Na kraju krajeva, ne cijenim Overhypedovo mišljenje o igrama, jer on kvalitetu igre procjenjuje po tome je li mu za platinu trebalo tri ili deset dana. Za ovu je procijenio da mu treba više nego što je zamislio, pa je krivicu prebacio na mikrotransakcije.

            Nema to veze s OG-evim preferencijama (koje btw ti sam namećeš), nego sa zdravim razumom. Auti su skuplji, nagrade daju manje, a mikrotransakcije su intruzivnije od prošlih igara.

            Da je Gran Turismo 7 Elden Ring, na svakom bossu bi imao mogućnost skipa s mikrotransakcijom ili bi mogao kupiti rune. Grindave mehanike radiš iz dva razloga. Ili želiš da igra bude teška ili radiš skeleton za mikrotransakcije.

            Dok vi raspravljati o ovim glupim mikrotransakcijmaja dalje mučim se s licencama 😂😂

            Bar sam zadnju lincencu na Interlagosu pozlatio iz prvog pokušaja ( cijeli krug )

            Sjećam se da sam online na GT Sport vozio samo kada je u ponudi bio Interlagos ( ikonska staza )