foggy Stavio sa strane, vratio se kada su izdali zakrpe. Opet odigrao pa stavio sa strane i vratio se kada su dodali novi sadržaj i još zakrpa. Isto tako malo odigrao pa stavio sa strane. Skroz prirodno vraćati se igri koja s vremenom dobiva i na sadržaju i na kvaliteti. Fallout 76 nije ni približno igra koja je bila na svom izlasku. Daleko je to od odlične igre, ali tih 76 u podnaslovu bi bila sasvim korektna ocjena današnjeg stanja.
Ako koristite Fallout 76 kao primjer loše strane kasnog predstavljanja, morate uzeti u obzir da je igra imala betu koju su ljudi smjeli snimati i dijeliti s drugima bez ikakvih restrikcija. Stanje igre je odmah bilo vidljivo.
Zero Bethesdini Falloutovi i Elder Scrolls serijal nikada se nisu ni hvalili dubinom likova ili priče. Na kraju krajeva, likovi iz Skyrima su pamtljivi zbog neke uvrnute karakteristike ili one linera. Toga su svjesni i to im ide. Međutim, uvijek oduševe u dizajnu svijeta. To se ni Falloutu 76 ne može poreći. Igra ima predivan svijet prepun lorea zbog kojih poželiš nuklearnu zimu da su odmah ubacili NPC-e jer bi imali najbolju priču koju su do tada izbacili.
Sloboda u gameplayu, i dalje nenadmašen osjećaj istraživanja i dizajn svijeta ono su što igrače drži godinama, ako ne i desetljećima u njihovim igrama. To ih ide i dokle god tu formulu kontinuirano usavršavaju, do tada će biti gigant industrije.