Developeri PlayStation ekskluziva stisnuli su Sony da njihove igre dođu na PC
Sada gledajući peak brojke, i vidi se velika razlika između Days Gone (realno, prosječne igre) i GOW-a i HZD-a.
Jebiga, a argument za novi nastavak Days Gone franšize je ležao u PC brojkama koje su upola manje od GOW-a i Horizona. Kvalitetnije igre.
- Uređivano
Nexus GoW je sama krema ponude, nema dalje.
HZD mi za sada djeluje kao open world Crysis, lijepo, igrivo, ali nekako generic, bez duse.
Days Gone ima neke svoje probleme, ali je u vise navrata izvukao emocije iz mene, skuzio sam ideju deva i sto su napravili, zabavio se i uzivao.
Da ne pricam unaprijed, zavrsit cu HZD za konacni sud. Jer igra je odlicna
E sad neka fino izbace Bloodborne pa svi sretni.
Bloodborne ili Ghost of Tsushima, nešto od tog dvoje dolazi na PC nakon Uncharted 4 100%!
- Uređivano
Ja bih Life of Black Tiger
@Nexus nevezano za ovaj topic (@Fico isprike ), znas sto mi je jako zao u GoWu ili HZDu? Sto se nisu odlucili za dublji gear i skill sustav. Evo primjerice HZD, imas tehnicki mocan naslov, sve one fine resurse, oku ugodne brojke, gear, skillove, taktike za neprijatelje i onda se oni odluce za vrlo plitak sustav statsa, uopce se nisu poigrali statistikama opreme, oruzja i kako to utjece na gameplay i gradnju tvog lika.
Znam da je igra za siroke mase, samo izrazavam zal za neiskoristenim potencijalom. Mogao se stvoriti jebacki end game za gow i hzd.
chono
Slažem se sa navedenim, ali s obzirom da sam ja "one and done" tip igrača, meni to ne smeta. Taman napravim maxout lika do kraja main questa, da možda i ne skužim određene manjkavosti kod skill tree-a tj. ne pogode me toliko jer rijetko kada idem u ponovni prelaz.
Vidjet ćemo u novom Horizonu i GOW-u što su pripremili. Mislim da će definitivno ići na dosta dublju implementaciju.
StarFox_N istina, ali misljenja sam da igre opcenito ne bi trebale ni imati polu provedene elemente koji kradu igracevo vrijeme, a ne sluze svrsi. Ovdje bi savrseno dosao primjer Cyberpunka, gdje smo trebali dobiti RPG, nismo, pa su se dosjetili staviti opis igre kao akcijska avantura. Tragovi klasicnog RPGa su unutra, ne sluze nicemu, osim sto ti uzimaju vrijeme da na kraju skuzis da si mogao i bez njih.
Kvalitetno izveden auto upgrade je najbolje rješenje za takav tip igara. Dobiješ u prelasku priče nove mogućnosti i to je to, kome se igra sa statsima ima hvala bogu takvih igara na izbor. Mi polukežuelci sa manjkom vremena i volje ne volimo izbornike, samo gameplay i istraživanje. I dobru priču naravno. I cice i guzice.
- Uređivano
ikral da, auto leveling bi bio zanimljiv. Evo muka mi je sad u HZDu doci do merchanta i uzeti rare oklop koji ima dva rune slota i nosi +10 stealtha, ono wtf. Nemam vremena za grindanje resursa za kupovinu tako trivijalne opreme. Ali nu, nije igra kriva sto ja nemam vremena i sto zalim za propustenim potencijalom. Da je to malo kompleksnije, uzelo bi me, dosadivao bi Fensiju za buildove i igrao se
- Uređivano
Nexus Osobno meni je Days gone bolja igra i od GoW-a i od Horizon-a. GoW sam se pred kraj morao pomucit da mi ga se da zavrsit jer mi je bio malo dosadan, a Horizon sam obrisao nakon 15 sati igre i zavrsenih cca 20% i ne mogu se natjerat dalje. Days gone me drzi na rubu stolice od pocetka do evo sad skoro samog kraja, ostalo jos dvije misije valjda i nesto hordi.
Budiml realni u HZD su rpg elemeni bitni k'o naziv pornica. Igra je toliko lagana da se moras truditi riknuti, cisto iz znatizelje za izgledom game over screena.
Komotno treba GG reci da je nastavak akcijska avantura i onda vise nece biti zabune ni potrebe da se kuka oko tih trivijalnih elemenata.
- Uređivano
biver ja se iskreno ne sjecam jesam li jednom umro od zvijeri, samo od ljudskih protivnika par puta jer su borbe ocajne kako mehanicki tako i cinjenicom da trebas vise stete nanjeti nekom carapanu nego mehanickom t-rexu da bi ga pobijedio.
Kasnije mozes dobiti armor koji ti omogucuje neranjovost, osim ako bas popijes ogromnu kolicinu stete i samim time brise gotovo svaku potrebu za rpg elementima koji se odnose na health, armor i sl.
Dns se svugdje guraju ti rpg elementi i hvala bogu u vecini slucajeva se ionako mogu u potpunosti zanematiti.
Sto se tice tezine, iskreno ti preporucam da u ovakvom tipu igara slobodno igras na easy jer ne dobivas na vecim tezinama ni pametniji AI ni mehanicki zahtjevnije borbe, vec klasicno trebas vise stete nanjeti za pobjedu, a oni tebi nanose vise stete, sto, kao u tvom slucaju, moze izazvati frustracije.