Deadwalker Koliko si odigrao poljskih i ukrajinskih igara te koja im tvoja prosječna ocjena?
Igrao sam mnogo poljskih i ukrajinskih igara i ti to dobro znaš Bobo. Godinama sam profesionalno pratio cijelu tu scenu, cijeli bivši sovjetski blok, čak i izvan tih okvira koje navodiš.
Nije stvar ocjena i kvalitete, već njihovog pristupa igraćoj industriji. Jednostavno si svi daju prevelik zalogaj i sve loše završi. Ili imaju ideju napraviti neki random realistični simulator, pa je sve to toliko krcato opcijama da izgubi svaki pokušaj zabave, ili si daju preveliki zadatak imati najveću igru ili s najboljom grafikom ili s najboljom pričom, najviše ovog ili onog. A to oni ne mogu, jer je sve čista matematika. Jednostavno nemaju ni dovoljno ljudi, ni novaca i sve završi bugovito, nedovršeno, s jako lošim osjećajem napucavanja, s lošim voznim modelima i jednostavno je sve jako, jako površno. Uglavnom to nisu dobre igre.
Jako cijenim češki Amanita Design. Oni znaju koji su njihovi okviri i mogućnosti i zato rade avanture. Prigrlili su taj nevjerojatni art stil čehoslovačkog socijalizma i imaju svoju briju već dvadeset godina. Kul su.