Odigrao sam blizu 6 sati. Opširnije kada završim ali ovo što sam vidio do sada je dobro.

Jako dobro. 👌

  • buz

    •  
    •  
    •  
    •  

Jel to sad zabavnije od prvog igrati? Kad je tek bio izašao mi je bio top, nedavno sam igrao remastered i bilo mi je dosadno. Nije zabavno ono pucanje nikako.

    buz Nebo i zemlja, igraj, neces pozalit sigurno. Fantasticna igra 😃

    buz Puno zabavnije i mračnije, ali neki se žale na detektivski dio igre, koji je meni također bil odličan. Ne nakupljati tragove nego odma, u toku riješavati i sve pet…

    buz Jel to sad zabavnije od prvog igrati?

    Prvi dio je 2010. bio beton liga, dvica je glorificirani nuklearni otpad za sva vremena 🤠

      solidmerlin Prvi dio je 2010. bio beton liga, dvica je glorificirani nuklearni otpad za sva vremena

      Prvi dio je bio pomalo repetitivan sa protivnicima, sto ti ne valja u 2. dijelu? Quantum Break mi je i dalje najbolje iskustvo od Remedya po pitanju price, gameplaya i raznovrsnosti chaptera.

        stitrek Stalno se ponavljam kad se moram ovako opravdat ali evo:

        Grozan level dizajn, uzasna navigacija, trapava borba na blizinu, nejasno, komplikovano, zapetljano, naporno, backtraking, revisiting, loopovi, gif jumpscary, lutanje, mind place, malkice bugova, priviđenja i odbojna prica u prici o pricama. 5/10

        Control je konfuzni smor u FBI zgradi sa groznom navigacijom i katasfralnom apartman porcijom igre. 6/10

        QB je blago razocarenje. 7/10

        Sa AW1 nisam imao nikakav problem 2010. Remaster necu igrati da ne pokvarim sjecanje na igru. 10/10

          solidmerlin

          Razumijem, i ja volim linearniju i jednostavniju pricu bez puno poveznica i komplikacija, svaki nastavak igre treba dobro pojasniti povezpznicu ili likove sa prethodnom igrom, to su The Longest Journey/Dreamfall/Dreamfall Chapters te Syberia serijal odlicno odradili.

          Od Remedya najmanje konfuzije ima u Max Payne i Quantum Break, Control i AW2 zahtjevaju veliku pozornost na detalje u prici i zato se ne sviđa širokim masama i nekima to ide u svere napornosti, kako god bilo Remedy radi vrhunske/specificne igre koje se razlikuju u moru AAA naslova.

          mjesec kasnije

          Završio sam igru.

          Odigrao sam mnoštvo grafički impresivnih igara ali svako toliko se nađe neka koja to podigne na razinu više.

          Pritom ne mislim na tehnički dio odnosno kvalitetu tekstura, osvjetljenje i korištene tehnologije.

          Pričam o cjelokupnom vizualnom dizajnu koji obuhvaća sve. Ne samo lijep izgled već poboljšava atmosferu, gameplay, priču, doživljaj i emocije.

          Zašto ovaj osvrt počinjem vizualnim dizajnom?

          Zato jer je na tom polju AW2 remek djelo i za 10 godina kada se sjetim igre prva asocijacija će mi biti Bright Falls.

          Na oko miran gradić koji kao da je zapeo u prošlosti i skriva neku mračnu tajnu. Kod igrača izaziva nelagodu i neizvjesnost. Gusta šuma, magla, sjene, šumovi…

          Bright Falls nije samo mjesto radnje već priča svoju priču i to su izveli genijalno.

          Čak ću se usuditi reći da je AW2 stvorio toliko dobru atmosferu (najviše zahvaljujući vizualnom dizajnu) da može stajati rame uz rame s nekim odličnim triler ili horor filmom.

          Remedy naklon do poda.

          Gameplay mi je bio odličan.

          Sviđa mi se što je tempo igre dosta spor i više je fokusiran na istraživanje, priču i "slaganje kockica" nego na akciju.

          S druge strane borba i gunplay su toliko kvalitetno izvedeni da se ne bih bunio da je bilo više akcije.

          Alan Wake…

          Imam nekoliko kritika na dijelove s Alanom odnosno The Dark Placeom. Dosta je repetitivno, stalno te vraća na iste lokacije i "loop" dijelovi su mi ponekad bili naporni.

          U početku mi je "izmjenjivanje scena" na ploči bilo odlično ali kasnije u nekim dijelovima dosta konfuzno što je rezultiralo frustracijama.

          Saga Anderson…

          Ako bih dio igre s Alanom ocjenio 7/10 onda bih Sagi dao 11/10 za njen dio igre.

          Istraživanje, rješavanje slučaja i profiliranje u mind placeu mi je bilo predobro.

          Priču sam ostavio za kraj.

          Duboka, kompleksna i stvarno tjera igrača na razmišljanje.

          S druge strane zanimljiva je, napeta i pomalo tužna.

          Da budem iskren puno toga nisam shvatio i morati ću pogledati neko objašnjenje za neke stvari.

          Bez obzira na to što je dosta kompleksna i teško ju je pratiti i shvatiti mislim da je jedna od najboljih u igrama općenito.

          Jedan spoiler za kraj:

          U posljednjem razgovoru između Sage i Alana kada su shvatili da će netko morati podnijeti "ultimate sacrifice" nekako sam sumnjao da će to biti Saga i da će se zaista ispostaviti da je Logan mrtva. Ubila je Alana (Scratcha) i na trenutak sam pomislio da je on ta "žrtva"…

          Kada joj se Logan nije javila vidio sam da je ipak Saga podnijela tu žrtvu i to me baš rastužilo.

          Meni osobno jedna od najboljih igara koje sam igrao.

          Ponajbolja priča i atmosfera u igrama općenito.

          Igra koju bi svatko trebao odigrati. Obavezno štivo.

          Alan Woke 2 vele 😃 Kad sam to vidio zapitao sam se tko tu koga, jer igra je totalni win. Tko voli njihove igre, Alan je jos jedna u nizu genijalnih.

          AW 2 je čista poslastica za odigrati, i dalje mi nije jasno kako se takav dragulj toliko mučio u prodaji da vrati uloženo.

          renda

          Nisam previše čitao o igri, iako je i prvi dio bio vezan za paranormalno koji mi je vrhunski naslov, a dvojka je još više na tu tematiku ako se ne varam, pa me malo to odbija jel nisam fan takve radnje.

          Poslije SH2 remakea ne znam koju bi horor igru odigrao, pa možda AW2 dam šansu.

          Miro i meni, i bolji je lik i dijelovi sa njom su puno raznolikiji i bolji.

            renda Miro i meni, i bolji je lik i dijelovi sa njom su puno raznolikiji i bolji.

            Lako moguce da je samo sa Alanom da nebi igru ni završio.

              Miro Lako moguce da je samo sa Alanom da nebi igru ni završio.

              Da je samo s njim, ne vjerujem da bi bila ovakva igra. I meni su Sagini dijelovi bolji, ali Alanov dio priče mi je bio bolji, mjuza i neki chapteri su mi daleko više ostali u sjećanju. Koliko je Saga super, toliko je katastrofalan gameplay s njom, odnosno pucanje.

              Jel ima igra veze s religijom? Naišao sam online neke komentare koji pišu da igra ima religiozne elemente. Nisam htio previše čitati da izbjegnem spojlere.