Deadwalker Ostalo mi još jedno poglavlje, ostavio si to za idući vikend.
Well, čini se da je vikend stigao mnogo brže budući da sam upravo završio igru. 🙃
Trebalo mi je na cca kraju 26 sati - nije da sam baš detaljno istražio svaki level (tako da je bilo još prostora da bude 30+ satnica), jbg, priča mi je bila toliko dobra da sam u loopu stalno na rubu stolice istraživao što je iza idućeg ugla. Nevjerojatno koliko je radnja imala "mesa" i koliko sam kao pajcek to grabio do kraja. Zbilja fantastičan storytelling i nakon TLoU 2, još jedna SP igra odlične trajnosti.
Ironično, nisam baš neki ogroman fan ovog kvazi horor / survival žanra, no Remedy je toliko vrhunski nadogradio prvu igru da sam se izuzetno brzo naviknuo na atmosferu i cijeli ton igre koje je ipak bio dosta mračniji u odnosu na prethodnika.
Ne mogu se samo odlučiti je li najveću nadogradnju doživio gameplay ili storytelling - dok je prva igra imala dosta jednostavnu light & shoot mehaniku omotanu tek intrigatnom pričom, ovdje smo dobili dva protagonista čije se radnje neprestano isprepliću i nadopunjuju, totalno uvrnute levele koji su znatiželju i istraživanje gurali u neviđene visine te kudikamo zabavnije encountere s takenima gdje je trebalo razmišljati strateški, pametno trošiti streljivo i silovati space tipku za savršena izmicanja u boss borbama.
Produkcijski, igra je nešto neviđeno (hmm, možda je bolja riječ "neočekivano dobro") - čisti AAA realiziran na nevjerojatnom in-house engineu sa zadnjim blagodatima računalne grafike i sve zapravo dosta solidno optimizirano za prosječne konfiguracije. Kako bi rekao Fenix, mi PC-jaši znamo biti previše zaluđeni brojanjem FPS-a (kada te netko pita kakva je igra pa mu kažeš ide u 100 fps-a), no ovo je baš bio naslov gdje sam nevjerojatno guštao u cijelom audio-vizualnom iskustvu. Primjer drugima da ne mora biti sve razvijano na UE5 i da može igra raditi odlično od prvog dana, bez 7-8 ogromnih patcheva i 10 manjih između.
Da rezimiram, držim fige da Remedy barem vrati uloženo jer su s ovom igrom to prokleto zaslužili. Bez sumnje, jedan od ponajboljih studija današnjice koji je kroz godine zadržao svoju prepoznatljivost i originalnost u moru open-world turbofolk fast food šundova. Upravo zato, ovakve igre trebaju biti financijski nagrađene.
Za mene cijelo iskustvo, čistih 10/10.