Ako ja nisam kenjo za woke u AW2 onda ga stvarno nema.
Alan Wake 2
Igra ima svoje neke manje probleme ali definitivno nije woke, to što je jedan od likova prvo konceptualno bio zamisljen na jedan nacin a kasnije je to izmjenjeno, u suštini je nebitno jer se gleda finalni proizvod i kvaliteta tog lika.
Remedy nije trendovski Insomniac, uvijek su bili fokusirani na kvalitetne likove i naraciju, to potvrđuju sve njihove igre. Zbog toga i nemaju potrebu padati ničice ispred ulagaca.
Završio zasad dva chaptera. Sta je ovo jbt? Kakva igretina. True Detective’s Season One na steroidima. Zasad teški GOTY. Priča, atmosfera, zvukovi, glazba pa i grafika fantastični.
Brijac Kaže Wikipedija sljedeće:
The New Game Plus mode has a new ending; as he's shot with the Bullet of Light, Alan realizes that it was meant to cleanse a part of himself the Dark Presence used to create Scratch, finally killing his doppelganger for good while finishing the spiral and freeing Alan from the loop. Saga's call connects, confirming Logan's survival, and Alan revives soon after to the surprise of her and Casey, declaring himself the master of not just two worlds, but many.
Genijalna igra, atmosfera je strasno jezovita, gameplay je odlicno pogodjen i ovo je trebal biti GOTY, ali dobro.
Jedini minus kojeg prezirem u igrama su live action cutscene, povraca mi se dok to vidim u igrama.
Evo da uletim malo kao padobranac, ali nema veze. Ja sam je jučer završio i meni je igra kompletno razočarenje. Stvarno teška srca to kažem jer je ovo bila igra koja je po svemu bila kao stvorena za mene. Priča je meni bila apsolutno bezveze i predvidljiva. Ja sam odigrao prvo sve Sagine dijelove i njen dio mi je bio dosta slab, ali Wakeov dio je bio puno gori. Sve na istu shemu. Ipak najviše mi je smetao pacing cijele igre gdje može proći jako puno vremena isključivo hodanja, bez ikakvog combata i riješavanje zagonetki koje su napravljene loše u 90% slučajeva. Naravno da je i meni očito da igra objektivno nije loša, ni blizu, ali eto nažalost meni nije kliknula.
- Uređivano
Zavrsio danas nakon nekih 26h igranja i stvarno kapa do poda Remedyu!
Sve u igri me oborilo s nogu, prica, atmosfera, gameplay, sound koji je fantastican (obavezno igrati sa slusalicama!) pa cak i vizualno na Series S izgleda jako lijepo. Vidi se da renda u nizoj rezoluciji ali u ovakvoj igri ne smeta previse.
Djelovi sa Sagom su mi bili nesto drazi i zanimljiviji ali ukupno cistih 10/10 od mene i ovo spada sigurno u top 5 igara koje sam odigrao u zadnjih valjda 10 godina.
Zanimljivo je pročitati tako kontra dojmove pojedinaca
Kužim obje strane skroz. Ja sam isto u taboru oduševljenih i baš mi je valjda pasalo to što je sporo, što nema toliko combata i samo sam buljio u svaki centimetar igre jer ima mrljon detalja i svega.
foggy što nema toliko combata
Meni je ovo bas drago cuti i veselim se igranju jer koliko god mi je jedinica dobra, ima daleko previse borbi. Postane naporno i izbaci malo iz citave price i atmosfere koja je van toga fenomenalna. Mislim da bi i oni trenuci poput koncerta bili puno efektivniji da se tu i tamo prikocilo.
Da, sve zavisi kakve igre ti pasu. Meni je ovo slow paced istrazivanje uz jezovitu i napetu atmosferu odlicno, puno bolje od nekog mindless napucavanja (sto ne znaci da mi i takve igre nekada ne pasu). Stvarno se ne sjecam kada sam zadnji put bio ovoliko uvucen u igru, doslovno sam se par noci probudio jer sam sanjao nesto vezano uz igru
Upravo prolazim Final Draft, baš je briljantna igra.
Također cijenim kaj combat nije pretjeran nego dolazi na skromne doze. Kompletna suprotnost Controlu npr. i Remedy zaslužuje status elitnog game deva. Pogotovo kad uspiju radit ovakve igre sa limitiranim budžetom i ostat neovisni.
Zajedno sa CDPRom, dokazuju da je europa powerhouse gaming developmenta.
- Uređivano
Remedy je top studio, dosta ljudi zaboravlja Quantum Break koji je vrhunska igra sa tadašnjim velikim grafickim pomakom, problem je bio sto je izasla samo za Pc i Xbox. Povezanost tematike te likova u sve tri igre je odlicno odrađeno.
Nisam Quantum Break igrao, planiram. Žao mi je kaj ni QB ni Max Payne nisu pod njihovim vlasništvom pa su Paynea morali preimenovat, ali dosta je lako zaboravit da Casey Jones nije Max Payne i jedva čekam da uspijem dalje igrat Wakea 2 da vidim koji se kurac događa.
Uspio sam si ne spoilat apsolutno ništa do sad osim Ahtija.
"foggy"#p554700
Combat je stvarno dobro napravljen u ovoj igri i baš mi je bilo šteta da ga nije bilo malo više. Ne na razini RE4, ali bar malo više. Ja inače volim kad se ima vremena za istražiti svaki kutak mape bez da me siluju sa svih strana, ali vrlo brzo mi je to postalo dosadno ovdje jer je priča otišla u kompletno drugom smjeru koji se meni nimalo ne sviđa. Mislim da je to isključivo do mene jer sam očito krivo shvatio poantu ove igre, a nisam igrao ni prvu da bi znao šta očekivati otprilike.
crypto196 Vidiš, meni je combat najgori dio igre, i njezin najslabiji aspekt. Tromo je, neprecizno je sve skupa i sporo. To sam u reci naveo kao minus. A priča, pa da, veže se na prvu igru, a već prvi dio je mindfuck, a ovaj dupli. Mislim da ti nema nekog smisla igrat ovaj dio bez prvoga, ako baš želiš priču pohvatati. Čak je dobro da si upoznat sa konceptima Controla jer sve pršti od referenci a i neke likove imaš i ovdje. Kao relativnom fanu serijala, meni su ispunili očekivanja.
wooddiebone Uspio sam si ne spoilat apsolutno ništa do sad osim XXX
Najveća jebena legenda u igri On i dedeki.
Predrag mi je lik. Nadam se da će Control 2 ubrzo i da ćemo malo više o njemu otkrit, ne sve jer misterij je dio šarma, ali bar neki veći side quest o njemu.