Pohvala na ideji, ali isto mislim da će teško tako nešto zaživjeti. Prvo mislim da smo ipak malo premali i da nema dovoljno ljudi na forumu koji konstantno ganjaju trofeje. A drugi problem, bar za mene, je kako su i neki već spomenuli - ne lovim trofeje čisto da imam veću brojku. Igram igre koje mi se sviđaju, i onda mi je dodatan izazov pokupiti sve trofeje iz te igre. Ali nema šanse da bih se natjerao igrati neke igre samo da osvojim trofeje, odustao bih nakon 2 dana.
Biste li se natjecali u Trophy Hunting ligi ekskluzivno na našem forumu?
Eventualno da ovako nešto ide za neku novu igru, pa onda svi krenemo u hunt koji je mislimo igrati. Problem je naravno što većina ne kupuje Day1 igru, i moj osobni problem je što skoro uvijek radim guide i recu tih novih igara. Nisam od koristi za ovaj plan
foggy Tesko da ce ljudi uzimat day 1 kad danas igre izlaze nedovrsene, sa dosta bugova, uzmem samo ako je najnoviji gta serijal u pitanju ( ne remaster ) ili igre kao tlou, uncharted koje obiljezavaju generaciju. Steta sta prije nisam rdr 2 odigro, a uskoro bi mogao. Ima vamo dosta dobrih ideja i prijedloga, al tesko da zazivi to. Da sam u srednjoj, peglo bi sve te igre, ovako nekad popusti volja kad imas i druge obaveze. Tebi svaka cast i overhypedu sta stizete i guidove radit, to je vec too much za mene.
Možda bi i moglo funkcionirat uz neke izmijene. Recimo:
- umjesto odabira igara za mjesec, svi uključeni mogu prijavit bilo koju osvojenu platinu za igru koja ima osvojeni prvi trofej nakon početka ovog natjecanja
- svaka platina se boduje na način: 10 - 10 * postotak osvojenosti trofeja, time će teže/ rijeđe platine vrijedit više nego one lagane
- razdoblje povećat sa mjesec na barem dva ili tri mjeseca tako da se mogu uključit ljudi koji igraju duže igre ili koji jednostavno manje igraju
- na kraju razdoblja objavit pobjednika koji može dobit odgovarajuću titulu ako fenix to stigne implementirat
Osobno ne bih jer nisam nikad ganjao trofeje, nemam živaca za to ali svakako podržavam, dobra ideja za ljubitelje toga.
sanzo svaka platina se boduje na način: 10 - 10 * postotak osvojenosti trofeja, time će teže/ rijeđe platine vrijedit više nego one lagane
Tak možeš nać te majoneze koje nitko ne igra i nać neke rijeđe pa varat sistem. Isto tako, koji rating gledat? On se mijenja iz dana u dan, ovisno kad još ljudi dođe do trofeja.
sanzo razdoblje povećat sa mjesec na barem dva ili tri mjeseca tako da se mogu uključit ljudi koji igraju duže igre ili koji jednostavno manje igraju
Ako traje 2mj, jel fer da netko tko imaš više vremena bude bolji jer je stigao više igara odigrati? Ili si mislio prijavit jednu i nju ganjat? Opet moraš dobro kalkulirat da % neće porasti ovisno o drugima koji će je skupiti.
Ne volim igrat pod pritiskom. Recimo, nekad moram grindat neki trofej vikendom ali se često napijem pa ne grindam. Želim imat izbora. Daleko od toga da ja taj trofej neću riješit.
foggy Tak možeš nać te majoneze koje nitko ne igra i nać neke rijeđe pa varat sistem. Isto tako, koji rating gledat? On se mijenja iz dana u dan, ovisno kad još ljudi dođe do trofeja.
Mislim da sve te igre ako imaju lagane platine brzo skoče na visok postotak, jer oni koji ih igraju dobiju platinu. Ako je 1000 igrača igralo i 999 je dobilo platinu, taj trofej vrijedi 0.01 bod. Postotak uzmeš na dan zatvaranja natjecanja, igre u pravilu jako malo osciliraju par mjeseci nakon izlaska i ne bi trbalo drastično utjecat na rezultat. Može se i ograničit da u obzir ulaze samo igre izašle prije datuma početka, da se te oscilacije smanje na minimum.
foggy Ako traje 2mj, jel fer da netko tko imaš više vremena bude bolji jer je stigao više igara odigrati? Ili si mislio prijavit jednu i nju ganjat? Opet moraš dobro kalkulirat da % neće porasti ovisno o drugima koji će je skupiti.
Prijedlog je bio za jednu igru, sam na početku procijeniš koliko je šansa da ju osvojiš i koliko će bit rijetka. Moglo bi se i na količinu, ali mislim da to nije bila početna ideja.
Ovo što je @sanzo napisao mi se sviđa i nekako je najbliže onome što i ja mislim kako bi trophy hunting trebao izgledati. Istina, ima nekih igara koje ljudi jednostavno žele platinirati iako su platine dosta teške kao npr. cijeli Soulsborne serijal gdje u svakoj igri platinu ima po 7-8% igrača za što smatram da nije realna težina platine, ali za sve vrijede ista pravila
Hvala na idejama i odgovorima, probat ću još malo razmisliti kako bi to moglo funkcionirati, a da ne bude otežavajuće nego fino opušteno
Al opet imas ultra rare platine koje su lagane i brze tipa bulletstorm, call of juarez i slicne, postotak i na psnprofiles nije uvijek prava refleksija tezine, jer je tezina subjektivan pojam. Ima dosta takvih primjera ultra rare platina koje se brzo produ, dok imas evil within, crash 4 koji su 50 puta tezi a veci je postotak.