Igra neće biti milina ni za 3 mjeseca, ni za 6 mjeseci, ni za godinu dana. Kad je Battlefield ikad bio popravljen? Njihova post-launch strategija je ignoriranje problema dok mediji ne zaborave na njih. Oni najzagriženiji igrači ostanu, ostali odu i to je otprilike ta milina o kojoj svi pričaju. Taj preostali zagriženi pool igrača nikad nije ni pisao loše o igri.
Pokušali su napraviti rebalans u nekim starijim nastavcima i što je bilo od svega. Jedno veliko ništa.
Firestorm su izdali i sami ga potpuno ignorirali dok igrači nisu zaboravili na njega.
Četvorka je postala dobra isključivo činjenicom da su idući nastavci bili još gori, pa su se igrači pomirili s manjim zlom.
Flipper Nigdje nisam spomenuo CoD, ali činjenica je da je on izašao bug-free i s gomilom sadržaja. Najviše mapa do sad, hrpa modova, odlična kampanja. Jednostavno zaokružen i kompletan proizvod. Imao je mali overload servera na početku, ali eto, sad je free trail i igra radi ko urica. CoD radi ono što CoD radi najbolje, a to je da je CoD. Ništa više, ništa manje.
Stvar je u tome da Battlefield i CoD imaju dijametralno suprotan problem, ali isti je zajednički nazivnik - ne slušaju igrače. CoD izlazi godišnje i igrači mu prigovaraju da se ništa ne mijenja, da ima premalo promjena i novina. Battlefield izlazi puno rjeđe i stalno nešto filozofiraju, kemijaju i izvode, a sve što igrači traže je da ništa ne mijenjaju.