Deadwalker Prvo, velike pohvale za pokretanje diskusije!
Deadwalker Treba li početi ovakve stvari ozbiljno dugoročno bojkotirati novčanicima ili mislite da će PR sramota za njih biti dovoljna?
Najbolje vrijeme da se počne bojkotirati prakse koje su loše po potrošača je bilo jučer. Drugo najbolje je danas. Mislim da je PR jedino štetan kada značajno utječe na ulagače, a to se događa samo kada se vijesti krenu širiti po mainstream medijima. Primjerice, kada bi ova farsa oko "Remastera" završila ne samo na Kotaku, IGN-u, Gamespotu, već i na NY Timesu, Guardianu i sl.
S druge strane, jedini korporativni jezik je novac i potrošači tu imaju potpunu kontrolu. Na forumu već dugo pišem kako ljudi nisu svjesni toga koliku kontrolu imaju nad kvalitetom proizvoda koji kupuju. Humanizacijom PR-a korištenjem društvenih mreža (u vidu interakcije tvrtke s korisnicima) nekako se samim tim korisnicima usadilo u glavu da je riječ o nekome tko ne može puno promijeniti jer na kraju krajeva, korporacija je stavila tužni emoji na kraj svoje objave, u prilog stavila neki meme i odmah im se vjeruje jer su oni kao i svi mi ostali. Riječ je o genijalnom marketinškom triku koji napokon gubi na popularnosti jer je ljudima dosta trošenja sve teže zarađenog novca na proizvode koji kvalitetom ne bi smjeli vidjeti svjetlo dana.
Tako da... Da. Treba bojkotirati novčanikom. Jedan jedini način da se išta postigne je da se razmišlja o tome na što se troši novac. Nažalost, zadnjih se godina moglo vidjeti kako i dalje ima puno ljudi koji vole ignorirati bilo kakvu odgovornost. Na drugima je da budu glasniji od takvih pojedinaca.