Ja sam se uvjerio da u većini slučajeva kad ljudi seru po kodari, radi se ili o ljudima kojima se ne da slušati o istoj, ili se radi o ljudima koji još nisu izašli iz faze cod vs battlefield pa su zauzeli stranu.
Kojoj god skupini pripadali, većina tih ljudi nije igrala zadnjih 5-6 Call of Duty igara.
Takav sam i ja bio. BF3 je bio taj koji me preobratio na "cod je arkadno smeće" stranu.
Na kraju sam probao kodaru malo stariji i ispostavilo se da je najgora kodara po gunplayu bolja od najboljeg battlefielda, a sve ostalo je dovoljno drugačije da uopće nema razloga zašto bi se te igre uspoređivale.
Kodara je kompetitivna mp arkada za ljude koji nisu dovoljno dobri za Kanter, ali hoće skill-based gameplay.
Battlefield je nekompetitivna mp arkada za ljude koji nisu dovoljno dobri za sim, ali hoće masivna bojišta, privid realnosti, vozila i dojam pravog rata.
Oboje su kurac, a ne realni.
Ono kaj ja poštujem kod Infinity Warda je to kaj idu u maksimum da vjerno prezentiraju oružja, ali ne rade to pod cijenu rock-solid gunplaya koji je obilježje serijala od njegovih samih početaka.
Treyarch zasere uvijek neki kurac, a Sledgehammer sad želi biti nešto između, ali više kopiraju IW i to je dobro.