Niti sam rekao da je prvo, ali nije standard po kojem se odjednom sudi o čitavom dijelu industrije.
Odavno se ide na deseksualizaciju u video igrama čemu ja ne vidim smisao ni razlog.
Postoji niz razloga zašto se ovakve stvari ili izmjenjuju ili miču ili jednostavno rade na drukčiji način. Prvi je taj da postoji jasan nesrazmjer između seksualizacije žena naspram muškaraca kada govorimo o videoigrama. Ja se ne slažem s njime, ali postoji jedan dio trailera koji je komentirao i s čime se slažem. U prvih nekoliko desetaka sekundi je fokus na tome da igraču pažnju privuku kadrovi dupeta, prepona i teksture uske odjeće, a ne gameplay dizajn neprijatelja ili oružja. I ne, nije stvaru dizajnu i da ne smije biti tako dizajniranih likova. Stvar je u tome kako se koristi dizajn, a ovdje se koristio na način da se upravo seksualizacijom privuče pažnja, a ne onime što igre čini igrama.
Ponovno, mene to ne okida, ali zakolutam očima kad vidim da se jeftini marketinški trik koristi na takav način. Tim više što me stvarno zanima (neironično) reakcija da je umjesto žene stavljen muškarac.
Ok, nek imamo svih oblika, visina, boja and whatnot, ali isto tako, imajmo i atraktivno.
U nikad plodnije vrijeme za videoigre, kada ih izlazi doslovna masa, možeš naći i atraktivno i neatraktivno i realistično i mistično i čudnovato i doslovno čudno. Nemoj se koncentrirati na nekolicinu AAA studija ili na jednog ili dva novinara/reportera/influencera. Twitter je općenito toliko štetan u tome koliko ljude gura u tunel svojim ograničenjem od 140 znakova po Tweetu da naravno da se ostavi takav dojam da je jedno mišljenje ili stav ili pak pristup jedinstven, široko prihvaćen i prisutan. Stvar nije toliko jednostavna i jednu ideju ili argument predstaviti pomoću nedovoljno velikog broja znakova i kratkih videoisječaka duljih razgovora koji mogu i izvlačiti stvari iz konteksta jednostavno stvaraju krivu percepciju.