I ja sam se nekako nadao (nakon mog prvog upita prije 10tak dana) da ce ipak biti 26.9 iako oni neznaju nista o tome(mislio sam si: ajde, tek je najavljeno, valjda ce doc i do njih info za koji dan). Ali ako sada, 2 dana prije pocetka prednarudzbi, oni nemaju nikakvih informacija o PS5 PRO - onda me vec lagano strah…
Cak sam pomisio da nisu izgubili distributerstvo - ali ocito nisu…
Nadam se da smo prosli ona vremena kada je PS4 PRO kod nas kasnio za ostatkom EU i svijeta, PS5 smo imali isto kad i svi drugi u svijetu, jos uvijek se nadam da cemo i PS5 PRO
Ako netko dobije neke informacije - please post
Zelda mi ne odgovara vec 10 dana. Harvey Norman vise ne drzi PS u ponudi…
Zato jer sam freek i PS fan, prodao bi se za koji piksel ili frame rate vise. Trenutno je cak i igranje on hold jer ne zelim igrati nesto sto cu za mjesec dva moci igrati u 60fps (umjesto 30) ili gdje cu imati ostrijie lisce na drvecu zbog pokojeg pixela vise…
Tuhy stvarno radis u SD ili me Flipper zeza? moj upit u SD je u biti glasio - u koliko sati krecu prednarudzbe 26. - pa ako imas tu info onda bi se mozda malo smirio (nakon sto bi alarm navinuo)
Pogledao sam malo od Digital Foundy video za Pro, to je ono što je falilo na revealu konzole. Sutra se prednaručuje (tkogod je rekao da će 70% foruma kupit Pro je bio u pravu )
Skok je primjetan, negdje dupli negdje 45% točno kak je reklamirano.
Samim time što daje 30+ frejma više u svakoj igri plus veća rezolucija je razlog nabavke Pro verzije a prodaje starog.
Igre koje su radile na dinamičnoj 1080p rezoluciji 30 frejma sada idu 60 na 1440p.
Bez da ulazimo u nove PS5Pro specifične igre rađene za snagom te konzole na umu. Ovo su sve samo patchevi ili vanilla PS5 igre.
Razlika je veća nego kad smo kupovali novi GPU za PC. Cijena jeste problem i kužim vas al to je stvar odabira. Konačno imamo jaču konzolu, konačno je to to al ništa nije badava.
Isplativije od PC do dolaska PS6. Konkurencija ovog momenta može samo rageati i zatvarat studie.
Loading...
Something went wrong while trying to load the full version of this site. Try hard-refreshing this page to fix the error.