Well, kako sam odigrao Jedi Survivor, rekoh idem se vratiti ovome budući da sam igru započeo prije par mjeseci pa pauzirao prema preporukama nekih ovdje (dobro da jesam).
Riješio prvih 5 poglavlja pa ukratko dojmovi do sada:
+ vrlo solidan produkcijski skok u odnosu na prethodnika, igra jednostavno izgleda maestralno i fantastično se vrti (ultra postavke, 120+ fps-a, isključio jedino RT sjene jer iz nekog razloga uzrokuju ogroman stuttering);
+ priča se za sada dosta dobro nadovezala na jedinicu uz dobar smjer guranja protagonistice prema mentalnom stanju gdje stvari počinju gubiti smisao (lajkam sve moguće implikacije na radnju koje će doći iz toga);
+ AI protivnika su poprilično poboljšali - npr. ako stražari posumnjaju na nešto, vrlo detaljno će pretražiti teren tako da igrač mora stalno biti u pokretu i razmišljati 2-3 koraka unaprijed;
+ sviđa mi se ideja razvoja lika ovisno o play styleu kojeg imaš (npr. ako igraš stalno stealth, otključavaju ti se automatski dodatni skillovi oko toga)
+ fire alkemija vs. štakori je dobila par novih ideja i super nadogradila gameplay.
+/- leveli u odnosu na prethodnika su baš vidljive sandbox arene, odvojene uvijek istom animacijom zatvaranja vrata dok se učiava u pozadini iduća dionica. Kužim da su tako dobili mogućnost da igrač više eksperimentira, no dizajn je tako izgubio nekakav organski feel istraživanja, baš je vidljivo sve podređeno "gemifikaciji" iskustva i naravno, jeftinije za produkciju kada možeš dionice lakše copy-pejstati 🙂
+/- nisam siguran da mi se sviđa taj smjer sandbox arena jer ću se do 10. poglavlja sigurno vrlo zasititi cijelog iskustva (možda sam u krivu, we shall see);
+/- puzzleovima su dodali nove fore, no iste zapravo ne podižu težinu rješavanja, samo igrač ima dodatne korake za napraviti čime se umjetno produžuje trajnost;
- idu mi opako na živce super skriptirane dionice bježanja od hordi štakora (bilo ih je već nekoliko). Em nisu napete, kamera je užasna u njima i ne doprinose ničemu u kontekstu gameplaya / imerzije. To su mogli komotno samo kroz animaciju odvrtiti, Kojima style 30min.
- imam već sada dojam da je priča više rastegnuta nego li bi trebala biti (što može dosta negativno utjecati na interes dovršetka iste - vrlo loše za igru koja se oslanja na jak storytelling).
- igra kao podupire različite stilove igranja, no svejedno je izuzetno gura u smjeru da tamaniš protivnike.
Što se tiče štakora u igri, ukratko rezime kada su sve dizajnirali: