Logika cijele ove akvizicije je vrlo jednostavna - dobiti dovoljno jake i prepoznatljive IP-ove koji će pridonijeti rastu redovitih Game Pass pretplatnika. Ne bi me čudilo da MS za sve buduće igre postavi (demotivirajuće) launch cijene (npr. Forza 4 na Steamu) ili odgodi dolazak igre na klasične digitalne trgovine. Koliko god ovo čudno zvučalo, za razliku od Sonyja, ne muči ih previše broj prodanih konzola dokle god ljudi postanu Game Pass pretplanici. Logično, odabir većini casual publike za igranje novog Fallouta bit će kupovina Xboxa, no ako korisnik igra igru na PC-u ili je putem xClouada streama na tablet / smart TV, svejedno im je. Sada će neki reći da je neisplatljivo MS-u za 5-10$ putem pretplate dati igre s AAA produkcijom na launch day, no imajući u vidu koliko treba prosječnoj zaposlenoj osobi da pored svih obveza odigra jedan TES 6, upravo su takve igre savršen sadržaj kako te držati na pretplati xy mjeseci.
Uz ovakav value for money i s rastućim cijenama AAA igara na ovoj generaciji te uz činjenicu koliko novih igara dolazi svaki mjesec, teško je odoliti pretplatničkom modelu. Čak bi rekao da je tržište igara trenutno idealno okruženje za razvoj pretplatičkog servisa i to je MS na vrijeme prepoznao.
U konačnici, MS nije potrošio toliku lovu da izdaje igre na glavnoj konkurentnoj platformi. Slobodno zaboravite na to da će TES 6 ili novi Doom doći na PlayStation kada su to savršeno razvikane igre za dobivanje novih Game Pass pretplatnika. Nadam se doduše da sam u krivu jer ekskluzive nisu nikome od koristi, a posebice kada je u pitanju naš novčanik.