Kategorije su malo...labave. Ima sjajnih igara neovisno o vremenskom periodu. Mislim da više muči činjenica što je PS3 bio katastrofalna konzola za radit igre naspram PS1/2 i onda smo dobijali svakakve tehničke limitacije u konzolaškim igrama naspram PC naslova. Isto tako imaš dolazak f2p modela i mobilnih igara koji su ko tumor završili i kod većih naslova s mikrotransakcijama i drugim problemima u dizajnu.
U osnovi, industrija se povećala do te mjere da najveći studiji više ne rade igre nego proizvode. Usporedi to sa filmom, npr. Ima hrpa dobrih i kvalitetnih filmova skoro svaki dan, ali nitko ih ne gleda jer svi idu na kokice uz Marvel. Prije si imao velike i priznate studije koji su riskirali svašta i dobili bi svašta, samo pogledaj launch naslove PS2. Danas je to neisplativo i svi velikani igraju na sigurno. Ako si na konzoli i očekuješ nešto novo i divlje, jednake količine ko iz PS1 i 2 dana, razočarat ćeš se. Ali ako si na PCu i pratiš indie scenu, tu već ima iste draži.
Mislim da vrijeme nije problem koliko dizajniranje igre kao proizvod ili umjetničko djelo. Lakše je i isplativije raditi ovo prvo.